piątek, 25 maja 2012

Bez ...


Bez .... nadziejny ze mnie fotograf ! Pierwsza stylizacja mojej kochanej, nastoletniej pociechy, mojej największej fanki, mojego najcudowniejszego, osobistego fotografa, a ja co ?? Dałam ciała po całej linii !! Tak byłam chyba zaaferowana nowym sprzętem i pięknymi okolicznościami przyrody, iż nawet nie zauważyłam, że wszystkie zdjęcia córci są jedynie od pasa w górę ! Co tu ukrywać - bezmyślnie poobcinałam jej zgrabne nóżki (akurat sylwetkę to młoda  ma świetną - w gwoli wyjaśnień odziedziczyła ją po wysokim i szczupłym tacie, a nie po dość krępej matuli ) Po tym przydługim wstępie proszę poznajcie Klaudię BEZ nóg, BEZ spodni, za to w Bzie :)

spodnie ( których nie widać) - Limited Too ( Allegro)
koszulka i torebka - sh




4 komentarze:

  1. Oj tam oj tam, ładnemu we wszystkim ładnie, nawet z bzie.
    Następnym razem będą nóżki i pantofelki lub sandałki:)
    A bransoletki skąd ma takie fajne?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak nie opisałam bronsoletek - sklep Lookah taki na indyjski styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są, spodobały się u mnie pewnej młodej damie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie Dusiaczka w bzie jest po prostu bajeczne! A i Mamusia niczego sobie ;) Ściskam Was moje piękności :*

    OdpowiedzUsuń