sobota, 26 maja 2012

Dzień Matki



Obudził mnie rano zapach kawy, pomarańczowego dżemu na gorących tostach oraz wesoły gwar w kuchni moich nastolatków. Nim zdarzyłam się dobrze obudzić, otworzyć oczy i zorientować się co się dzieje dostałam do łóżka śniadanie, życzenia  a wraz z nimi śliczną filcową broszkę - kwiatka. Możecie podziwiać ją na dzisiejszych zdjęciach.
Po południu odwiedziliśmy moją mamę i stąd te eleganckie stroje. Obie w różowej tonacji oraz ze wstążkami we włosach wprost od  zaprzyjaźnionej ... pani kwiaciarki :) Fotografie może odrobinę przesłodzone ale myślę, że w dniu pełnym czekoladek, maminego ciasta, tulenia i całusów trochę "lukru" nikogo w oczy gryźć nie będzie.
Po wczorajszej wpadce dziś się zreflektowałam, moja Klaudia w całości, synuś odmówił pozowania ale jeszcze go dopadnę ! :)
Wszystkiego naj mamuśki.

Mama :
spódnica - One (Allegro)
bluzka -  sh
bolerko - H&M 
buty - Daichman
torebka - prezent od ukochanego
naszyjnik i kolczyki - prezent od mamy
bransoletki i broszka  - prezent od córusi
wstążka - z kwiaciarni :)
lakier do paznokci - Avon 

Klaudia :
bluzka - KappAhl (sh) 
spódniczka - GAP (Allegro)
marynarka - St. Bernard (prezent)
kolczyki - pożyczone od mamy 
balerinki - F&F
wstążka - z kwiaciarni :)















3 komentarze:

  1. No pięknie dziś u Was,a że różowo,to mi nie przeszkadza,bo lubię ten kolor.
    Cieszę się,że miło spędziłaś ten dzień.
    Niechęć do zdjęć, skąd ja to znam?
    Dziś ganiałam za Angelą z aparatem,zresztą sama obejrzysz, jak się ogarnę i wszystko napiszę.
    Wszystkiego naj w tym pieknym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. obie damy bardzo uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku to chyba był brak stałego fotografa, kiepski aparat i nieumiejętność pozowania. Z resztą do tej pory na zdjęciach mam czasem tak głupie miny, że nieźle można się przy nich ubawić. :)

    OdpowiedzUsuń