czwartek, 24 maja 2012

Pastelowo



Na każdym blogu pełno teraz pasteli w każdym odcieniu, kształcie i rodzaju, więc pewnie zaraz będę posądzona o ślepe kopiowanie tego co już jest...
Dobra przyznaję się bez bicia miętowe spodnie zakupiłam w tym roku, jednak bluzka - w pastelowym odcieniu różu jest już ze mną od ponad roku i zawitała w mojej szafie jako prezent urodzinowy. Nie będę też pewnie oryginalna, gdy powiem, że okresie od maja do sierpnia nie rozstaje się na dłużej z biało- pastelową odzieżą, no cóż tak już mam.
spodnie - Cubus 
bluzka- Reserved 
perełki- nie pamiętam skąd :) 
torba - sh 
buty - S. Barski 
pasek - Tesco 
bransoletka - Looah

   Jutro zapraszam na pierwszą stylizację mojej nastoletniej córki.



 

4 komentarze:

  1. dziękuję za tak miłe słowa. Bardzo pozytywny początek blogowania i zestawy i uśmiech na zdjęciach, będę odwiedzać:):):) Gdybyś nie napisała ile masz lat dała bym Ci właśnie 23:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również zaglądam do Ciebie prawie codziennie- zakochałam się w Twojej różowej kraciastej spódniczce. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale masz śliczne buciki:)
    A w pastelach naprawdę Ci do twarzy,no i brawo dla fotografa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Maju za miłe słowa :) Buciki kupione rok temu w Sopocie na posezonowej wyprzedaży za śmieszne pieniążki

    OdpowiedzUsuń