środa, 30 maja 2012

Tydzień spódnicy - kraciasta środa

Pogoda jak na późno- wiosenną pozostawia wiele do życzenia. Zrobiło się tak chłodno, że nawet słońce, które wychodzi zaledwie na kilka minut nie jest wstanie nic zrobić. 
Nie miałam więc innego wyjścia jak się ładnie przeprosić się z rajstopami, które ostatnio z taką dezaprobatą wrzuciłam na dno szuflady, sądząc (o naiwna !), że czas upałów potrwa bez przerwy co najmniej do września.  Motyw dzisiejszej spódnicy spokojnie mogłaby posłużyć za obrus, ściereczki czy zasłony kuchenne. Los sprawił, że ten kawał kraciastego materiału został spódnicą, ten sam los spowodował , że ową spódnicę wypatrzyłam jakiś czas temu w sh na dziale...  dziecięcym :)  i tak się rozpoczęła nasza przyjaźń. A, że takie znajomości  zazwyczaj są trwałe jeszcze będziecie mogli zobaczyć mojego kraciastego przyjaciela ! 
spódnica - H&M (sh)
bluzka - nn 
sweter - Queen 
naszyjnik - Apart (prezent od męża) 
buty - Daichman 
pasek - Tesco 
rajstopy - Pepco 
okulary - prezent
latarnia - przy domowa :)










16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie za ten krój chyba najbardziej ją lubię :)

      Usuń
  2. świetna spódnica, chciała bym taką:) i fajny wzór rajstop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak wypatrzę taką drugą obiecuję będzie Twoja :)

      Usuń
  3. Piękna krata i cudna biżuteria!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki :) mnie też urzekła od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  5. bardzo fajna ta spódniczka :) dałabym do niej jakieś gładkie rajstopy, dla mnie troszkę się z tymi gryzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź następnym razem ubiorę ją już z gołymi nogami ( a przynajmniej taką mam nadzieję ) :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Rewelacyjnie w niej wyglądasz:)
    Rozwaliłaś mnie tekstem o latarni,ale się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam sukienkę w identyczną kratkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się zdjęcie z naszyjnikiem ;))) wybacz ;))) a tak na serio to spódnica piękna, klasyczna i romantyczna czyli cała Madziula! Buziaki, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że Luckowi też :) ? hmmm ciekawe czemu , buziaki

      Usuń
  9. Ładna spódniczka, ale osobiście nie ubrałabym takich rajstop do niej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie te wzory na rajstopach i kratka trochę się gryzę, następnym razem spróbuję z gładkimi a najlepiej bez :)

      Usuń