poniedziałek, 28 maja 2012

Tydzień spódnicy - naturalny poniedziałek



Wczoraj potraktowałam moje biedne nogi depilatorem więc dziś mogę oficjalnie ogłosić tydzień spódnicy ! 
Będąc ogromnym zmarzluchem w okresie mocno zimowym i przy bardzo ujemnych temperaturach raczej stronię od spódnic, sukienek oraz wszystkiego co odkrywa zamiast zakryć i grzać. Z kolei gdy tylko robi się ciepło wszystkie spodnie idą na dno szafy i zaczynają królować spódnice lub sukienki.
Tego beżowego klasyka dopadłam w sh jak większość moich ciuchów gdyż od lat jestem maniaczką buszowania po wszelkiej maści ciucholandach. 
Bluzki mgiełki w kwiatowe desenie to też moja słabość, mam już chyba w swojej szafie 4 czy 5 sztuk a i tak ciągle mi mało. Prawda jest taka, że gdy tylko wypatrzę kolejne kwiatowe cudo natychmiast pałam chęcią jego posiadania i raczej nic nie jest w stanie mnie od tego odwieść. Jednak ta dzisiejsza w róże należy do moich ulubieńców.
Dziś możecie też po raz pierwszy zobaczyć mnie w okularkach. W tym okresie to rzadkość, bo gdy tylko wychodzi słońce, wciskam do oczu szkła, a na nos okulary przeciwsłoneczne. Uważam, że i bez mrużenia się na słońcu jestem już dość mocno pomarszczona :)

spódnica - Esprit (sh)
bluzka i pasek - no name (sh)
sweterek - Reserved 
kolczyki - Pepco 






8 komentarzy:

  1. uwielbiam róż, świetna bluzka, chce taką:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momecie przypomina mi się tekst mojej córki sprzed kilku lat. Moja wtedy 4-5 letnie córcia zapytana przez koleżankę o miejsce zakupu nowej bluzeczki odpowiedziała rezolutnie - "Mama kupiła ją w takim sklepie ciucholandzie, ale chyba była ostatnia." :)

      Usuń
  2. Śliczne kolczyki i bluzeczka cudna:)
    Ładnemu we wszystkim ładnie, w okularkach również, czasem trzeba dać oczkom odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maju kolczyki są z "naszego" Pepco wiec może i u Ciebie są one dostępne. Świetnie by Ci pasowały do Twoich tunik w kwiatoe motywy . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, subtelne kolory stroju!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka jak mgiełka, taka delikatna.
    A w okularkach Ci do twarzy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzka! Super zestawienie modnych w tym roku pasteli!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :) mi też się podoba, a że kosztowała chyba 5 zł podoba mi się jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń