wtorek, 29 maja 2012

Tydzień spódnicy - różowy wtorek

Dziś debiut mojej nastolatki :
Hej !!!
To ja Klaudia nadszedł czas abym coś napisała więc pisze:-) Tą stylizacje nazwałam "Płonące pawie pióra".
Wzięła się od tej bluzki z pawimi piórami (wyglądają jakby płonęły). Składa się z : bluzki z płonącymi pawimi piórami , miniówki , różowych rajstop i z czarnych balerinek. Zdjęcie były robione przy pięknych krzakach z białymi kwiatami. Na jednym ze zdjęć przewróciłam się prosto na krzaki i wyglądało to jak bym na nich siedziała :-) Potem byłam cała w białe kwiatki wyglądałam jak bym była obsypana śniegiem :-))
Wiał też bardzo przyjemny wiaterek , który pięknie układał mi włosy. Proszę piszcie na blogu czy podoba wam się ta stylizacja zwana "Płonące pawie pióra" :-) Pozdrawiam Klaudia :-*

bluzka i spódniczka - sh
rajstopy - Biedronka :)
balerinki - F&F












3 komentarze:

  1. Moja Piękna Różowa Księżniczka! Cudna stylizacja Dusieńko! Muszę przyznać, że pięknie Ci w "pawich piórach" a kolor rajstop po prostu mnie powalił na kolana! Nie obrazisz się jak Ciocia Asia też sobie takie kupi? Mam nadzieję, że nie! Uważam Twój blogowy debiut za absolutną rewelację i czekam na kolejne modowe rady i wpisy! Całuję mocno, Ciocia A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusiu zarówno bluzka,jak i spódniczka mini super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy w imieniu Dusi :)

    OdpowiedzUsuń