czwartek, 31 maja 2012

Tydzień spódnicy - zielony czwartek


Zielono, kolorowo, zakręcono (szczególnie na głowie) tak w skrócie można by opisać mój strój. Wystarczy, że ubiorę na siebie coś w tak energetycznych kolorach a od razu czuję się naładowana pozytywną energią. Szkoda, że nie da się naładować tych akumulatorów na zapas i korzystać w te gorsze, pochmurniejsze i zimniejsze dni jak np. dziś. 
Przyznaję się bez bicia, zdjęcia pochodzą sprzed trzech  dni, gdy temperatura oscylowała w granicach 22 stopni. A wyjaśnienia po tym jak dziś na blogu pewnej Kasi zobaczyłam autorkę w stroju mocno- letnim i z opisem jaką to cudowną, wakacyjną pogodę mamy nad morzem, a wszystko oprawione zdjęciami na gdyńskiej plaży. Patrzałam tak sobie i patrzałam i zastanawiałam się, czy Gdynia i Gdynia to jedno i to samo miasto? Osoby, które po przeczytaniu tego samego posta w pośpiechu zaczęły pakować do walizki bikini, pareo i krem z filtrem pragnę poinformować, że od kilku dni nad morzem, zimno, wietrznie, morko i mało wakacyjnie ! W gwoli wyjaśnienia nie mam absolutnie nic do autorki owego bloga, wręcz przeciwnie sądzę, że to fajna dziewczyna, której nazwisko czasem jest ważniejsze niż ona sama (jakby ktoś pytał to jestem RUTKOWSKA :) !).  Mój opis nie miał być również żadną krytyką a jedynie małym sprostowaniem i wyjaśnieniem, że obecnie w Trójmieście wcale nie jest tak słonecznie, kolorowo i pięknie jak na moich zdjęciach :) 
spódnica - sh
płaszcz - nn
sweter - H&M
apaszka- prezent
buty - New Look (sh)
okulary - Biedronka 
torebka - Esprit
bransoletka - allegro 
lakier - Avon 
       P.S. Jutro Dzień Dziecka więc na blogu będzie rządzić moja nastolatka.









8 komentarzy:

  1. bardzo lubię połączenie zieleni i żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony z żółtym pięknie!, apaszka super.
    Podoba mi się całość!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :) za miłe słowa i czekam na nowe, kolorowe Twoje stylizacje :)

      Usuń
  3. Ślicznie Ci w tym zestawie, moje fajwrit zdjęcie to ostatnie :)
    Madziu, bardzo dobrze,że sprostowałaś sytuację,bo ludzie mogą się niemile rozczarować.
    Szepnę Ci na uszko,że niedługo w Biedronce będą bransoletki podobne do tej z prezentacji:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku jak wiosennie *,*
    piękne ♥

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Proszę wejdź , proszę skomentuj , kliknij kilk arazy w nagłówek ♥ dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu jak pieknie :) widzę, że jak ja uwielbiasz kolorki :) cieszę się ogromniasto :)
    dziekuje za odwiedzinki i milusiński komentarz :)
    również obserwuję bo bardzo milusińsko tu u Ciebie :)
    buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. buuuu nie mam jak dodać :( a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko Karola :) dodałam Ciebie to będę zaglądać i dawać znać jak coś nowego pojawi się u mnie!

    OdpowiedzUsuń