środa, 23 maja 2012

Urodzinowo

Hej ! Nazywam się Magda i dziś kończę 32 lata choć wcale bym się nie obraziła, gdybym mogła napisać, że 23. Postanowiłam też, że od dziś zacznę prowadzić bloga. Blog jak sama nazwa mówi będzie dotyczył przeglądu szafy mojej i nastoletniej córki a okazjonalnie i syna.
Z racji tego, że jestem mamą dwójki nastolatków, którzy podobnie jak ich matka mają małego bzika na punkcie ciuchów blog zapewne będziemy dzielić i póki co tylko blog. Każdy z nas ma swoją szafę, każdy próbuje znaleźć własny styl a jak nam to wychodzi ? Sami zobaczcie.
Na dobry początek dzisiejsza urodzinowa stylizacja w kolorystyce morsko - beżowej. Podobał mi się bardzo kolor tej sukienki i chyba dobrze komponuje się z beżowymi dodatkami. Włosy na co dzień mam w trochę większym ładzie - wiatr od morza zrobił jednak swoje. 
Fotografem póki co jest moja nastoletnia córka a że mała dopiero poznaje tajniki sztuki fotograficznej i aparat nowy, pewnie minie trochę czasu nim zdjęcia będą zadowalającej jakości. Proszę więc o trochę wyrozumiałości dla początkujących blogerek.
sukienka - no name (Allegro)
pasek, bluzka i kolczyki - Orsay
buty - Ideal ( Allegro)
okulary - Biedronka :)
torebka - sh
naszyjnik - prezent









5 komentarzy:

  1. No po prostu sexi mama w każdym calu :) Zresztą jak zawsze piękna i romantyczna! Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy i fotki! P.S. Nie liczy się ile masz lat a na ile wyglądasz więc spokojnie daję Ci 23 mamuśka ;):**

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu,wyglądasz zjawiskowo:)
    A mówiłam,że po 30tce kobieta zyskuje dodatkowy "blask" :)
    Ślicznie Ci w takich kolorkach.Witamy w blogowym świecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna mama i córka. My mamuśki po 30 stce też możemy być piękne i modne i prowadzić bloga;-)!
    Fajnie że mnie znalazłaś, chętnie będę do Ciebie zaglądać.
    Podpowiem abyś włączyła sobie na blogu witrynę członków obserwatorów, mogę się zapisać jako pierwsza!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, zrobiłam już listę ulubionych blogów ale nie wiem czy o to Ci chodziło - Twój blog już dopisałam :) ? Dziękuję za miłe słowa, fajnie poznać inne mamy, które mają podobne pasje i uważają, że blogować o modzie można w każdym wieku :)

      Usuń
  4. Dziękuję za dodanie mnie do blogu ulubionych, mnie jednak chodziło o o coś innego.
    Zobacz na moim blogu po prawej stronie jest lista obserwujących i małe miniaturki twarzy;-)
    To przyda Cie się na blogu!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń