wtorek, 12 czerwca 2012

Biało - granatowy zawrót głowy


Pogoda nadal bardziej wiosenna niż letnia wiec częściej ubieram spodnie niż ulubione spódnice czy sukienki . Powoli zaczynam zastanawiać się, czy w tym  roku w ogóle będę miała okazję ubrać choć połowę moich wakacyjnych rzeczy tak skrupulatnie kupowanych we wszelkiej maści sh przez wszystkie zimowo- jesienne miesiące. A jak Wy sądzicie ? Długo jeszcze będziemy musieli czekać na słoneczne, ciepłe dni ? Póki co czekam na dzisiejszy mecz Polska- Rosja. W pracy porobiliśmy zakłady - wygrany dostanie pudło ptasiego mleczka tak więc dla mnie mecz będzie podwójnie emocjonujący. Miłego wieczoru wszystkim kibicom !
spodnie - H&M
bluzka - sh
kurtka - Vitamin (Allegro)
kolczyki - Orsay 
pasek - F&F 
bransoletka - typ Pandora ( Allegro)
buty - Biedronka :)
apaszka - prezent 
kwiaty - ??? ktoś wie ?







12 komentarzy:

  1. Pozdrawiam i zapraszam do mojego bloga http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ..z przyjemnością Cie poznam . Ja mam na imie Marta jestem mama Krystiana ...Maje znam wprawdzie krócej ale jest mi bardzo bliska. Będę czytac Twojego blogusia...powiedz mi masz konto na nk czy fb ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu ale to chyba barwy biało - czerwone powinny być ;))) Daj znać kto wygrał ptasie mleczko :) Stylizacja bardzo "niebiańska", chusta cudna i mam nadzieję, że w końcu będzie ciepełko i będziesz mogła zakładać sukienki co by można było w końcu Twoje sexi nóżki oglądać :))) Ściskam mocno i czekam na piątkowe lody :) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pomyślę o jakimś biało - czerwonym zestawie hmmm i nawet wiem jaką sukieneczkę do tego użyję :) niebawem fotki :)) buzia i do piątku kochana

      Usuń
  4. Wyglądasz pięknie.Myślę,że dzisiejszy wiatr odmieni ten słotny czas.
    Dziękuję za wizyte u mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie.Myślę,że dzisiejszy wiatr odmieni ten słotny czas.
    Dziękuję za wizyte u mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam granat i biel, wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie zwiewne szale :) Ogólnie niebieski look bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię łapać w nie wiatr :)

      Usuń
  8. dziękuję :) mam małego bzika na tym punkcie

    OdpowiedzUsuń