środa, 20 czerwca 2012

Biały i granatowy = strój biurowy


Zaczynając ponad 10 lat temu moją pierwszą pracę biurową miałam ogromne trudności z odpowiednim doborem stroju. Ciężko było mi z dnia na dzień zamienić luźne dżinsy na "sztywne" koszule, wygodne adidasy na buty na obcasie a do tego zadbać o dodatki, makijaż. Trochę czasu zajęło mi przystosowanie się do nowego wizerunku,innej mnie. Były wzloty i upadki, totalne niewypały ubraniowe i wewnętrzne bunty. Patrząc po latach na siebie żałuje, że nie miałam wtedy pomocy, wskazówek i porad jak dobrze ubrać się do pracy. Dlatego postanowiłam, że przynajmniej raz w tygodniu będę wrzucała zestaw, który będzie biurowo - pracową propozycją dla poszukujących. Dziś kratka, perły, krótsza spódniczka i mega szpile. Muszę jednak przyznać, że jako niepokorna dusza chyba nigdy do końca nie zamknę się w sztywnych ramach biurowych zasad. 

koszula  -  Principles ( sh)
spodnica - St. Bernard (sh)
sweter - Reserved 
pasek - F&F
buty - Ideal ( Allegro)
biżuteria - antyk :)





17 komentarzy:

  1. Bardzo subtelnie i elegancko.

    Pozdrawiam cieplo z Zielonej Wyspy
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię na tych szpilach,ja się nie naucze na takich chodzić i jakbym próbowała sobie tak kucnąć,to pewnie bym zaparkowała w pobliskich krzakach:D
    Super spódniczka i perełki:)
    Buźka Słonko i udało mi się odpisać na bieżąco:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w szpilkach biegam od ponad 13 lat więc teraz już żadna wysokosć nie jest dla mnie straszna, nawet do autobusu potrafię w nich wbiec :) ale fakt, początki były trudne.

      Usuń
  3. Połączenie granatu i bieli nigdy nie wejdzie w cień:)
    Ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie za miłe słowa

      Usuń
  4. Ladny klasyczny zestaw. Niestety u mnie w biurze dlugosc spodnicy by nie przeszla a ja osobiscie takie wlasnie kocham:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u nas w firmie nie ma póki co szczegółowego dress codu więc korzystam póki mogę :) bo pewnie nic nie trwa wiecznie. Js jestem nizutka i we wszystkich dłuższych spódnicach ( czyt. za kolano) wyglądam na jeszcze mniejszą.

      Usuń
  5. Długość spódnicy, a raczej jest krótkość ;) oczywiście bezbłędna i aż ciśnie mi się na usta: Pani Madziu, długopis Pani upadł ;))))) Połączenie granatu i bieli zawsze eleganckie i na czasie, a perełki dodają uroku i wdzięku. Dla mnie bomba :) Buźki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś nieziemska Asiu :) na szczęscie spódniczka tak dopasowana, że podczas sięgania po długopis niewiele da się zobaczyć :)
      P.S. Zrzuciłam w końcu z aparatu zdjęcia Twojego autorstwa- jutro nasze fontannowe fotki :)

      Usuń
    2. No to mnie rozczarowałaś ;))) To zamiast dlugopisu może jakaś klima od spodu ;))) Nie mogę się doczekać kolejnego wpisu Kochana! Strasznie jestem ciekawa jak mi te moje fotografowanie wyszło :) Ściskam!

      Usuń
  6. Witaj Magdo.... ślicznie po prostu ....szpilki bomba ale raczej nie dla mnie Maju chyba obie byśmy zaparkowały w tych krzaczkach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby każda z Was ubrała po jednym buciki to myślę, że dałybyście radę :) buziaki

      Usuń
  7. Bardzo ładne połączenie :) buciki są śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie :) prosto i klasycznie - jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobry pomysł:] bo wbrew pozorom można naprawdę dużo pokombinować, a zestaw bardzo fajny :}

    OdpowiedzUsuń
  10. Krateczka do tej spódniczki bardzo ładnie dopasowana, lubię takie proste ale piękne zestawy!

    OdpowiedzUsuń