sobota, 30 czerwca 2012

Biały tydzień - sobota z różem i perłami

Co prawda czas komunii mamy już dawno za sobą, jednak ja właśnie teraz ogłosiłam sobie biały tydzień ;p , Postanowiłam, że w nadchodzącym tygodniu będę ubrać jedną białą rzecz a resztę ciuchów i dodatków dobrać do niej - zobaczymy jak mi pójdzie. Lubię takie małe wyzwania i zabawę z modą, a Wy próbowaliście kiedykolwiek czegoś podobnego ?
Dziś w głównej roli biała sukienka, do której zakupu namówiła mnie moja nastolatka. Mimo, że na początku nie byłam do niej zbyt przekonana po pierwszym wyjściu wiem, że zostanie jedną z ulubionych kreacji tegorocznego lata, oby tylko pogoda sprzyjała do noszenia tego typu ciuchów.

sukienka - jane norman (sh)
pasek - F&F
sweter - reserved
naszyjnik, kolczyki, okulary - miejscowy sklep z dodatkami
bransoletka-  Lokaah (prezent od Dusi)
buty - S. Barski 
torebka - prezent 











18 komentarzy:

  1. Piękna sukieneczka, faktycznie, dobrze,że posłuchałaś Dusi:)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Mam nadzieję,że będzie pogoda sprzyjająca do noszenia takiej sukienki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne wyzwanie:) uroczo, biel z różem to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ona piękna ta sukienka !!!! a jak Ty w niej wyglądasz,miodzio !!! zazdroszczę Ci,że możesz nosić sukienki bez ramiączek,to takie kobiece.
    ja chciałam robić sobie takie wyzwania,ale zawsze się bojęn ,że przegram haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pierwsza moja sukienka tego typu i dlatego miałm takie opory przed jej kupnem ale skoro moja osobista stylistka mówi, że nie jest źle to chyba mogę zaufać jej 12 letniemu życiowemu doświadczeniu :)

      Usuń
  4. masz tatuaż - wow, chciałabym sobie zrobić, ale mam niski próg wytrzymałości na ból :( a dziejsza stylizacja super lekko i letnio
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzia, po prsotu wyglądasz zjawiskowo w tej sukience! Lekka, zwiewna, no i ślicznie Ci w tych kolorkach :) Szkoda, że nie mogę mieć druhny, bo byłabyś moją pierwszą :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia, po prsotu wyglądasz zjawiskowo w tej sukience! Lekka, zwiewna, no i ślicznie Ci w tych kolorkach :) Szkoda, że nie mogę mieć druhny, bo byłabyś moją pierwszą :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj wszystko masz przepiękne, sukienka, torebka..a kolory uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki dziewczyny za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziewczęca sukienka, a różowe dodatki jeszcze bardziej to podbijają, więc stylizacja jest MEGA słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna mega kobieca sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukieneczka bardzo ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń