środa, 13 czerwca 2012

Jestem sobie ogrodniczka



Dziś stylizacja Dusi - miała być na dzień dziecka ale trochę nie udało się wszystkiego zgrać w czasie, więc jest teraz. Moja córa jest bardzo zaprzyjaźniona z przemiłą właścicielką kwiaciarni, która mieści się nieopodal naszego domu. Często pomaga Pani przy pielęgnacji kwiatów, układaniu wstążek czy dodatków. Mała ma za sobą swoje pierwsze samodzielne bukieciki i kompozycja kwiatowe, które przynosi do domu. Widać, że praca przy kwiatach i pomoc jednocześnie sprawia jej wiele frajdy - czy rośnie mi mała ogrodniczka ? 

ogrodniczki - GAP ( Allegro)
koszulka - sh
kalosze - po bracie 
wstążki - z kwiaciarni 
miejsce - studio stylizacji kwiatowych GABA :)









7 komentarzy:

  1. Super ogrodniczka:)
    Z tego co widzę,to u Was cieplutko,a u nas ziąb i deszcz...ech.
    Może ma do tego talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia,pogratuluj pracowitej córci!wspaniałą masz pociechę !
    sama chetnie tak bym spędzała wolny czas,zazdroszczę jej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ogrodniczka :))
    U Was chyba cieplej , u nas to tylko leje , mokro ponuro...ale czerwiec.
    Pozdrawiam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba wcale nie cieplej, zdjęcia robione tydzień temu tylko nie było czasu na obrobienie. U nas też mokro, deszczowo i ponuro :(

      Usuń
  4. Świetne fotki :) bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Mała Ogrodkiczka! Przesłodka stylizacja Dusieńko! Ogrodniczki bomba i sama miałam podobne jak byłam w Twoim wieku! Uwielbiałam w nich chodzić :) Z tysiącem kwiatów do twarzy Ci moja mała Królewno i zdecydowanie ogrodnictwo to jest to będzie Twoją pasją, a może kiedyś będziesz miała swoją kwiaciarnię? Kto to wie? :))) Ściskam mocno a fotki po prostu malownicze! A.

    OdpowiedzUsuń