sobota, 16 czerwca 2012

Kokardki nie tylko dla yorków

W końcu sobota i możliwość ubrania czegoś luźniejszego (??) jeśli obcisłą koszulkę i spodnie rurki można nazwać "luźnymi" :) Ja wcisnęłam się w bluzeczkę z kokardkami, no a że czasem mi ciut odbija zawiązałam sobie również wielką kokardę na głowie. Ten trend od lat niezłomnie promują wszystkie yorki i wszelkiej maści kaczki dziwaczki. Nie jestem dużo większa od wyrośniętego yorka, dziwna byłam od zawsze więc pytam czemu nie ??
Wieczorem planujemy z młodą wybrać się do strefy kibica i podrzeć się trochę podczas meczu Polska- Czechy. Oby tylko pogoda nie pokrzyżowała nam planów, bo znów zapowiadają deszcze niespokojne, które nie tyle targają sadem, co moczą od stóp do głów w zaledwie kilka minut, wszystko co nie zdąży na czas ukryć się przed jego mokrą złośliwością. Suchej soboty !!
spodnie, torebka - sh
koszulka - Beland
płaszcz -  chic & Jeune
baleriny, biżuteria - no name 
bransoletka - Lokaah (prezent od córci)
wstążka - z kwiaciarni 
pasek - Orsay








9 komentarzy:

  1. Witaj...Nad rzeczką opodal krzaczka mieszkała kaczka dziwaczka..:)) Ślicznie Ci w tych kokardach...bluzeczka bardzo mi się podoba:)
    Miłego kibicowania, musza wygrac dzis !!!! A my dziś mamy imprę z okazji dni miasta...a mnie połamało załamka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to współczuję i zdrowia życzę ja też dopiero wychodzę z paskudnego zapalenia zatok. Mimo wszsystko udanej zabawy.

      Usuń
  2. Słodkie są takie pudrowe kolory, a z kokardką Ci do twarzy :))) Baaaardzo mi się podoba bransoletka, która zdecydowanie dopełnia całą delikatną ale wyrazistą stylizację! Dla mnie 5 z plusem :))) Ja też mam nadzieję, że dziś nie zmokniemy, no i oczywiście wygramy :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez będę kibicowac,w domu,robię faworki na tę okazję :)
    odważna jesteś z ta kokardą we włosach...ale musze powiedzieć-bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bulzeczka i bransoletka zdecydowanie moje klimaty, piekne detale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka niby jak bluzeczka,ale na Tobie wygląda prześlicznie:)
    To Twój wewnętrzny blask ją tak oświetla:)
    No i bransoletka i naszyjnik piękności.
    Bardzo Ci pasuje ta kokardka:)

    OdpowiedzUsuń