poniedziałek, 11 czerwca 2012

Czy leci z nami pilot ?

Mój mężczyzna odkąd wie, że prowadzę bloga codziennie rano pyta - jaka dziś stylizacja? Aby zaspokoić jego ciekawość i choćby na odczepnego odpowiedzieć na pytanie spojrzałam w lustro i pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi do głowy to ... stewardessa :)
Wspominałam Wam już, że pracuję w biurze, gdzie jak wiadomo panuje swoisty dress code. Zazdroszczę trochę tym dziewczynom, które na codzień mogą ubierać się w to, na co mają akurat ochotę. Ja jednak nie byłabym sobą, gdybym nie próbowała choć trochę owych nieco sztywnych i czasem aż nudnych ubraniowych reguł  naginać, bo przecież " nie wolno zgadzać się na pełzanie, gdy czujemy potrzebę latania." :) 
koszula - H&M
spódnica - Oggi 
pasek i kolczyki - nn 
wstążka - z kwiaciarni 
buty - Daichman 
samolot - syna
pilota - brak  :)


10 komentarzy:

  1. ale slicznie wyglądasz ,miodzio :)
    a co ja mam powiedziec jako pielęgniarka? pół życia w fartuszku pielęgniarskim :))
    czy ten krzew z tyłu to Tamaryszek? bo posadziłam w tym roku bardzo malutki i tak myslę czy to on?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, z Tobą można by było polecieć na koniec świata.Oczywiście jak już w końcu wygram w trafił trafil w lotto:)
    Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju zabiorę Cię gdzie tylko bedziesz chciała :) Z taką krejzolką jak ja możesz jednak odelecieć totalnie :) Buziaki !

      Usuń
  3. Ha! Na stewardessę czyli tak jak lubię ;))) Stylizacja elegancka i szykowana a czerwone dodatki dodają jej pikanterii czyli wszystko na swoim miejscu i jak zwykle sexownie! Buziaki Ty moja biurowa ślicznotko :*** A.

    OdpowiedzUsuń
  4. A dzięki kochana, dzięki za miluśne słówka !

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się przeprosić z moją ołówkową spudnicą, oj muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niby klasycznie, ale ta wstążeczka dodaje stylizacji charakteru - pięknie całość się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja wiadomo kto robił zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie, z tą czerwoną koronką pod szyją wyglądasz dziewczęco i uroczo!

    OdpowiedzUsuń