czwartek, 14 czerwca 2012

Pocztówka z wakacji


Za oknem deszcz leje, jest szaro i ponuro. Ja walczę z paskudnym zapaleniem zatok i nie mam nastroju na nic innego niż kubek gorącej herbaty i gruby koc naciągnięty po same uszy - hmmm czyżby już był listopad ?? 
Oglądając jednym okiem dzisiejszy mecz Włochy - Chorwacja i grzebiąc jednocześnie w kompie wpadłam na te słoneczne, gorące, wakacyjne zdjęcia. Rok temu miałam jeszcze długie włosy i mimo, że nie prowadziłam żadnego bloga, wyginam się na fotkach jak nie jedna rasowa bloggerka :)
Co ja bym oddała aby teraz znaleźć się tam ponownie, by móc się znów powygrzewać się w pełnym słońcu nad brzegiem błękitnych wód Adriatyku naładować akumulatorki i zrobić kolejnych milion zdjęć, które by mnie ogrzewały w takie koszmarne dni jak dziś. Ha,Chorwacja właśnie strzeliła gola!
Przesyłam i Wam trochę tego chorwackiego słońca, a osobom, które nie mają jeszcze sprecyzowanych wakacyjnych planów z czystym sercem polecam ten niezwykle piękny, zróżnicowany kulturowo, niesamowicie urokliwy a przede wszystkim pełen słońca kraj.
tunika - MMG
spódniczka - Angel
sandały - Head 







15 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłe słowa, zapraszam do siebie częściej :)
    Piękne zdjęcia, cudowne krajobrazy. Bardzo Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalona Madzia, jak u Ciebie na zdjęciach ciepło :)
    Od razu mi lepiej :)
    Hihi, jeszcze tylko wezmę NLPZty i napiszę coś u siebie na blogu,a do Ciebie w weekend się odezwę, obiecuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie ma słońca to ja jes sobie sama wyczarowałam, choćby we wspomnieniach :)

      Usuń
  3. Witaj jak tam ciepło...od razu lepiej :) Najlepsze na zatoki jest Teraflu zatoki (nie wiem jak sie pisze poprawnie ) ...zdrówka zyczę ..papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety musiałam wziąć antybiotyk bo całkiem mnie zatkało, ale już dochodzę do siebie - dzieki Martuś za pomoc

      Usuń
  4. Cudne widoki, piękne to wakacje musiały być...

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu mi się cieplej na serduchu zrobiło :) Widoki boskie, krajobraz malowniczy, a na pierwszym planie oczywiście uśmiechnięta buźka i sexi nóżki :))) Takich zdjęć prosimy więcej! Może dzięki temu wpisowi odczarujesz troszkę pogodę Madziu i w końcu tu też będziemy mogły poplażować! Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  6. patrze za okno, patrze na twoje zdjęcia, znów za okno, znów na zdjęcia,och ja chcę te słońce, tą plażę, to ciepło :)
    zazdroszczę długich włosów, ja teraz zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są sprzed roku - włosy ścięłam w grudniu, tęsknie za nimi okrutnie i zapuszczam od nowa.

      Usuń
  7. magiczne miesjcee;) gdzieś to lubelskie słońce się pytam;d haha

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne fotki :)
    Pozdrawiam :)

    http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!
    Bluzeczka i spódniczka idealnie leżą, wyglądasz sexi mama!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakacje już niedługo:D Co do torebki to nosi się ją wygodnie- ma łańcuszek, dzięki któremu można ją nosić na ramieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję wszystkim za miłe słowa, ogromnie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń