poniedziałek, 25 czerwca 2012

Róże bez kolców

Po mocno kolorowym, piątkowym zestawie przyszedł czas na coś subtelniejszego. Już Wam pisałam, że mam ogromną słabość do kwiatowych deseni i to od kilku ładnych lat. Najlepszym dowodem jest ta oto bluzka, która w mojej szafie pojawiła się jakieś 5 lat temu i jest ze mną do dziś. Prawdą jest, że bardzo przywiązuję się do ciuchów, mam kilka swoich ulubieńców, o które staram się dbać, tak aby służyły mi jak najdłużej.
Ciekawa jestem czy w Waszych szafach też znajdują się takie "perełki", czy tylko ja jestem jakaś dziwna ?
Nad morzem nadal deszczowo i niezbyt ciepło więc sweter i zabudowane buty niestety nadal są obowiązkowe.

bluzka, spodnie - nn (zwykły gdyński sklepik)
buty - CCC ( kupione lata temu)
sweter, torebka, naszyjnik - sh
kolczyki - Orsay 


20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebka! Ale paznokcie przebiły wszystko :) Śliczny, letni kolorek! A bluzka w róże teraz na czasie, bo wkoło same kwiatowe wzory. Można więc rzecz, że byłaś prekursorką, bo w Twojej szafie jest już ładne kilka latek :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka też mi się podoba szczególnie, ze kosztowała całe 4 zł :) Napisałam już to co miałam :p buźka

      Usuń
  3. Witaj ..u mnie w szafie tez są dwie ulubione bluzki które mają ...sporo ze 3 lata , spodnie które zawsze sa modne ...ja tez jestem sentymentalna...Magdo slicznie wyglądasz ..buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mam nadzieję, że kiedyś przedstawisz swoje ulubienice na blogu ?

      Usuń
  4. pięknie...tak delikatnie...bluzeczka rzeczywiście śliczna:)
    też mam takie ciuchy od lat noszone;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne delikatne kwiatuszki i naszyjnik super:)
    A kolorek lakieru mamy podobny bardzo:)
    DObrze,że mi przypomniałaś,że torebkę można sobie kupić w sh :D

    OdpowiedzUsuń
  6. love your cute cardigan!!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się nazwa bloga - wantastyczny pomysł - trzymam za Was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna nazwa bloga ;)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa - to wiele dla mnie znaczy! Ale Ty również, wraz ze swoim blogiem , nie pozostajesz w tyle !!!! Będę Was wspierać i obserwowuję oczywiście !

      Usuń
  10. Właśnie nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award;-)
    Szczegóły na moim blogu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze brzmi conajmniej jak nominacja do Oscarów - już zagladam :)

    OdpowiedzUsuń