środa, 27 czerwca 2012

Sama słodycz

Nastolatka po chorobowych ekscesach, o których może szczegółowo rozpisywać się nie będę, gdyż temat mało przyjemny i ciekawy, powoli wraca do zdrowia z czego obie bardzo się cieszymy. Żadna frajda chorować i siedzieć w domu kiedy w szkole nie ma już sprawdzianów, testów i prac domowych. Poza tym za 3 dni wakacje a to również nie jest czas na leżenie w łóżku, no chyba, że takie polegające na zwyczajnym wylegiwaniu się.
Za spodenki młodej z dzisiejszego zestawu dałabym się pokroić... hmmm no może trochę przesadziłam, jednak po głowie chodziły mi różne, dziwne myśli pt. "co by tutaj zrobić, aby jakimś cudem wcisnąć je na ... siebie ;p"  ?? Cudu nie ma, w spodenkach chodzi Klaudia a mi pozostaje na osłodę ... lizak. Ktoś powiedział, że słodycze psują zęby i charakter ... ale ile dają roz­koszy !

spodenki - Palomino (sh)
bluzeczka - Cherokee
leginsy - Allegro
buty - nn  






16 komentarzy:

  1. Ślicznie jej w tych kolorkach,a spodenki faktycznie czadowe:D
    Kochani dużo zdrówka dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Maju ;) Młoda szybko doszła do siebie i wakacje rozpocznie już w pełni sił.

      Usuń
  2. Jak miło widzieć Dusieńkę zdrową i uśmiechniętą! Balsam dla serduszka! Ależ Ci pięknie w tej fryzurce! A spodenki na prawdę super! Kieszenie bardzo pomysłowe a kolor rajstop po prostu mnie rozłożył na łopatki :) Ślicznie wyglądasz moja Królewno i życzę zdrówka z całych sił!

    OdpowiedzUsuń
  3. na szczęście dzieciaki szybko się regenerują po chorobie:)) córa wygląda kwitnąco! fajny zestaw- słodziak:D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, świetne te szorty. mam młodszą siostrę i ile razy próbowałam wcisnąć na swój - niewielki swoją drogą - tyłek jakieś fajne szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj .,,,świetnie wygląda....Magdo dla mnie też lizak dla osłody hi hi..Młoda świetnie wygląda ma super figurę jak Ty..pozazdrościć...ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszytkie miłe słowa w imieniu własnym i młodej.

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziutko :)) szorty są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście te szorty są rewelacyjne i dokładnie to samo sobie pomyślałam "szkoda, że takie małe bo sama chciałabym takie mieć:P".
    Cały zestaw bardzo uroczy:) Dobrze, że córa wreszcie zdrowieje!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Traviata - mam mieszane uczucia powiem szczerze, chyba jest trochę przereklamowana, przerost formy nad treścią...

    super szorty!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za bardzo miłe słowa :)
    co do Waszego wpisu - życzę Nastolatce dużo zdrowia :) też zakochałam się w szortach, a połączenie ich z legginsami w ogóle totalnie mnie rozwaliło, mega pomysł, muszę sama coś takiego wypróbować. Młoda wygląda super, czekam na kolejne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy je dobrze widze, bluzeczka i szorty nie z tej samej bajki a nadruki takie same? :) Klaudia bez okularkow bardzo, bardzo podobna do ciebie. Zdrowia wam dziewczyny zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dokładnie wzór kwiatowy na bluzce i spodenkach bardzo podobny :) tak się fajnie udało.

      Usuń