wtorek, 26 czerwca 2012

Kwiaty w biurze ?


Skoro nie mogę ich mieć w wazonie albo chociaż w małej doniczce to przemyciłam je sobie do pracy na apaszce :) a co ?! taka jestem cwana!  
Drobna rzecz a potrafi nie tylko skutecznie poprawić mi humor poniedziałkowego poranka ale również fajnie ożywić zwykły biało- czarny strój. 
Podobno kwiaty są w stanie przekazać nasze uczucia, nawet te najbardziej skrywane. Ciekawa jestem co w takim razie można wyczytać z mojej pstrokatej chustki ? Macie jakieś propozycje ?
Spódnica już się pojawiła w innym poście, ale z racji tego, że należy do elitarnego grona moich ulubienic pewnie nie raz jeszcze tutaj zagości.
Zostawiam Was z pogodnymi zdjęciami sprzed kilku dni a sama uciekam kurować moją nastolatkę, która nagle zaniemogła, bidulka :(
bluzka - F&F
spódnica - OGGI
apaszka - Mohito
bluzka - EXIT (sh)
torebka - Esprit (prezent)
buty - Daichman (prezent) 
kolczyki, okulary - nn 




16 komentarzy:

  1. Madziu,Twoja apaszka wg mnie wyraża "Kocham Cię życie" super pasuje do bluzeczki,bucików i kolczyków:D
    Ale u Ciebie słonecznie ,a u mnie dziś ziąb i pochmurno.
    Pozdrawiam,szczególnie mocno Twoją nastolatkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zwariowałam jak Cię zobaczyłam ,wyglądasz oszołamiająco!!!
    normalnie nie mogę się napatrzeć! mąż niech Cię pilnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apaszka śliczna, fajnie wygląda z tą białą bluzeczką luźno zawiązana. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł. Zawsze znajdzie się jakieś rozwiązanie z trudnej sytuacji. Śliczna apaszka. Do twarzy Ci z nią.
    PS:Odwiedzaj nas:*
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wszystkim za miłe słowa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie - nie tylko set - ale przede wszystkim Twój uśmiech - promieniejesz i to widać ! Uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Apaszka na pewno mówi: jestem szczęśliwa, radosna i szklanka jest zawsze do połowy pełna :))) Piękna uzupełnia biurowy, czarno - biały, elegancki styl a buty świetnie uzupełniają całość! Baardzo mi się podoba spódnica, która pokazuje, że klasyczny krój można połączyć z różnymi wzorami i kolorami i pasuje na każdą okazję :) I całusy dla mojej Bidulki malutkiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się jak przełamałaś zestaw różem!

    OdpowiedzUsuń
  9. z chustki można wyczytać, że wesoła z Ciebie babeczka:D
    a spódnica pokazała, że niezwykle zgrabna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie, buty są interesujące i całość jest naprawdę ładna :] ps bardzo pozytywne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. nooo kochana cudownie wyglądasz :) uwielbiam się tak ubierać do pracy :)
    achhhh zazdroszcze Ci figury :p
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pozazdrościć figury!!! Super pozytywna osóbka z Ciebie..... energia aż tryska :)))
    Fajniutki zestawik:)

    OdpowiedzUsuń