poniedziałek, 18 czerwca 2012

Stara sukienka w kwiatki

Sukienka ma ponad rok (zdjęcie powyżej również) więc chyba miano starej można jej już nadać. Z drugiej strony mam w swojej szafie dużo starsze rzeczy to ciekawe jak je nazwać ? Antyki ?
W końcu zrobiło się naprawdę ciepło więc zwiewna sukienka i sandałki grają pierwsze skrzypce. 
Zaraz po powrocie z pracy zaległam w pełnym słońcu z książką i prawie siłą trzeba było mnie ściągać z ławki.
Dzisiejsza sukienka, nie jest ani pastelowa, ani asymetryczna, ani z zary, ani nawet maxi ale za to jest hmmm w " floral print" czyli po naszemu - po prostu -  w kwiatki :) to może się nada ?  Jeśli nie i tak nadal będę ją lubić choćby za zwiewność i przewiewność. Usta co prawda wymalowałam ostra czerwienią, którą szczególnie lubi moja połówka, jednak na codzień, a szczególnie w upalne dni wolę  bardziej delikatne odcienie.
Miłego wieczoru ! Ja na dziś wybieram książkę i truskawki.
sukienka - atmosphere 
buty - New Look ( sh)
torebka - H&M (sh)
biżuteria - antyk :)
szminka - Estee Lauder (prezent od męża)
kwiaty - hmm białe, ładne






14 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia i fajne buty!
    Pozdrawiamy :))

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne blond włosy!
    Ścięłaś? zawsze masz kucyk, ale równie pięknie wyglądasz!
    Sukienka super, na takie upały ja także lubię zwiewność!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ścięłam, ścięłam i chcę aby znów były długie :(

      Usuń
  3. bardzo fajna ta sukieneczka,taka kobieca!
    ładnie Ci w długich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się mówi: stara ale jara ;))) Zwiewna i kobieca, czyli dokładnie taka jaka powinna być na lato. A ja Ciebie uwielbiam w krótkich włoskach :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj...śliczna jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie żal ci włosów? ja jak patrze na stare zdjęcia to mi szkoda, a miałam takie długie :( a sukienka fajna na upały

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka bardzo ładna i dobrze ci w czerwonej szmince, szkoda tylko że nie rozpuściłaś włosów tak jak na ostatnim zdjęciu bo w rozpuszczonych wyglądasz pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ostatniej fotce miałam długie włosy, które ścięłam w grudniu i teraz czekam aż odrosną.

      Usuń
  8. Śliczne sandałki, wyglądają na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, zjawiskowe zdjęcia.
    To co ja mam powiedzieć, jak ja mam swoje ulubione spodenki od 2007 roku,a sukienka studniówkowa to zabytek muzealny chyba :P
    Wspaniałe masz sandałki,zazdroszczę,bo ja nie umiem w takich chodzić.
    Włoski miałaś śliczne i nadal masz śliczne,a co do kwiatka to zdaje mi się,że to kalina koralowa.
    Fajne są takie przewiewne ciuszki,zwłaszcza w takie upały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju ja mam krótkie spodenki sprzed 18 lat :) i już ledwo w nie wchodzę :)to jak okaz prehistoryczny :) Wiesz, brakuje mi bardzo tych moich długich włosów. Dzięki za info o kwiatach. bużka

      Usuń