poniedziałek, 4 czerwca 2012

W stokrotkach


W niedzielę nic nie pisałam bo nadal przechodziłam proces odtajania po sobotnim festynie. Dziś co prawda słońce na zmianę z chmurami no ale zimno strasznie. Cieszyłam się więc jak dziecko z każdego promyczka słońca - co zresztą widać na zdjęciach. Na mnie oprócz słońca dłuższa bluzka, natomiast po "tygodniu spódnicy" z rozkoszą powróciłam do spodni, a sandałki (już z rozkoszą o wiele mniejszą) zastąpiłam zabudowanymi butami.
Nie o takim czerwcu marzyłam podczas zimowych długich wieczorów !! 
Jedyna pociecha w tym tygodniu to szykujący się wypad na długi weekend - jezioro, las, duży taras pełen słońca lub kominek, gdy go zabraknie - czy można chcieć czegoś więcej ? No może trochę więcej stopni, bez znaczenia Celsjusza czy Fahrenheita oby tylko było cieplej !
Pociechy też nie mogą się doczekać wyjazdu, gdyż na 3 tygodnie przed końcem roku szkolnego szał sprawdzianowo - klasówkowo - testowy dopadł ich niczym mały głód z reklamy Danona i zmusza do ślęczenia godzinami nad książkami. Wszystkim nam przyda się ten odpoczynek. 
Mam nadzieje, że uda się nam zrobić kilka fajnych sesji pośród pięknej przyrody kaszubskich lasów, a dziś zostawiam Was ze stokrotkami, moimi granatowymi butami i biurowym zestawem  :)
spodnie i bluzka - sh
buty - no name
biżuteria - swarovski
okulary - Biedronka








13 komentarzy:

  1. Madziu widać,że korzystasz z energii słonecznej,jak tylko się da:)
    Przepiękna bluzka, buty i biżuteria:)
    Życzę Ci duuużo ciepła na nadchodzące dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Maju, przyda się :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bluzeczki boski Madziu! Uwielbiam Cię w takich mocnych i wesołych barwach, które wyrażają całą Twoją radosną duszyczkę :))) A w zestawieniu z zielenią trawy i bielą stokrotek, lato aż kwitnie w sercu! Super sesja, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiulko ja też lubię takie mocniejsze kolorki :) w takie chłodniejsze, szaro- bure dni daje powera teraz szukam czegoś w takiej energetycznej pomarańczy jaka miałaś na moich urodzinkach.buuuuziak

      Usuń
  4. Madziu!
    teraz sobie uświadomiłam,że Ty tak często u mnie bywasz ,a ja jeszcze u Ciebie nie byłam ! co za wstyd:) dziś wieczorem to nadrabiam :))
    po pierwszych zdjęciach widze,że mega pozytywna kobieta z ciebie !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za takimi bucikami, ale masz bardzo fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne za miłe słowa !

      Usuń
  7. Twoje komentarze ładują mnie pozytywnie i czuję się fajną młoda mamą, Ty na zdjęciach wyglądasz kwitnąco, widzę że również masz piękną córeczkę i jesteś wesołą modną mamą.
    Ślicznie wyglądasz, ten róż z granatem, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu, uważam, że my mamuśki musimy trzymac się razem i wspólnie wspierać kiedy przychodzą chwile zwątpienia. Przecież my też możemy cieszyć się życiem, modą i stylizacjami.

      Usuń
  8. Piękne kolorki:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń