piątek, 22 czerwca 2012

Z fontanną w tle

Jutro mija miesiąc odkąd stworzyłam tego bloga więc przyszedł czas na pierwsze zmiany, poprawki, stworzenie czegoś nowego. W tym miejscu chciałam serdecznie podziękować Ani oraz Natalii za wyjaśnienia, pomoc i wskazówki. Bez Was dziewczyny chyba sama nie dałabym rady tego ogarnąć.
Dzisiejsze zdjęcia są efektem ubiegłotygodniowego spaceru po gdyńskim bulwarze, na którym w centralnym miejscu królują te oto fontanny. Autorem wszystkich tych fotek jest moja przyjaciółka Asia, której również bardzo dziękuję :). Moim zdaniem poradziła sobie znakomicie i stworzyła naprawdę fajne zdjęcia. Mam cichą nadzieję, że po wyjeździe mojej córci na wakacje będę mogła częściej liczyć na jej pomoc :). Asiu masz prawdziwy talent !
Po wczorajszych pastelach dziś czas na kolor oraz mieszaninę faktur, stylów i wzorów - uwielbiam taki galimatias.
Raz jeszcze dziękuję Wam wszystkim dziewczyny za odwiedziny, miłe komentarze, pomoc i wsparcie.
PS. Dziś rano dostałam smsa od mojego męża, który po obejrzeniu ostatnich wpisów na blogu napisał, że z dnia na dzień wyglądam coraz bardziej kwitnąco - czy można otrzymać lepszy komentarz ? 
kolczyki i golf, okulary - nn (prezent od Asi)
spódniczka i bluzka - sh  
buty - Daichman (prezent od męża)
naszyjnik - zegarek - Lokaah (córci)
torebka - Esprit (prezent od mamy)

16 komentarzy:

  1. Witaj ślicznie jak zawsze...kolorowo cudownie...slicznie ot tyle:)Już miesiąc piszesz blogusia ja zaczełam jakoś w kwietniu...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś :*
    Prosze wejdź na najnowszą notkę i zaobserwuj błagam <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej próbowałam wejść na bloga ale nic nie jest udostępnione - proszę o pomoc jak Cię zaobserwować :) ?

      Usuń
  3. nie mogę się napatrzeć:) róż i czerwień świetnie razem wyglądają i ta cudna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda,kwitniesz....tez to zauwazylam

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem Ci kobieto szczerze, że wyglądasz odjazdowo!!! kolory aż buchają! a buty zabieram!
    pozdrawia matka nastolatka:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, dziękuję za miłe słowa ale te boskie zdjęcia to zasługa wspaniałego aparatu, czyli prezenciku od pewnego niesamowitego faceta :) Ja tylko klikałam ;))) Cieszę się bardzo, że fotki się podobają i oczywiście zawsze jestem do dyspozycji, nie tylko kiedy Dusia wyjedzie :) To była sama przyjemność i potwierdzam - kwitniesz Kochana i z każdą stylizacją jest coraz piękniej! Buty są zniewalające i ten kolor uwypukla cały Twój radosny charakter! A to że wyglądacie z Dusią jak siostry to już nie podlega żadnej dyskusji :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja ! świetne zdjęcia i zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica mega i butki zarąbiste.
    Mam nadzieję,że bardzo Cię fontanna nie pochlapała,bo wiem,że można się tam nieźle zmoczyć:D
    bardzo fajne połączenie i super sesyjka.Gratuluję Asi:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta fontanna. 13 czerwca na wycieczce byłam w Gdyni i zrobiłam sobie przy niej zdjęcia oczywiście ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny zegarek, uwielbiam takie dodatki dodają uroku a jednocześnie są praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka bajeczna, kolorowo dziś ale pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna spódnica a buty świetne :))

    OdpowiedzUsuń