piątek, 29 czerwca 2012

Zakończenie roku

Bez obaw z moim kalendarzem wszystko w porządku, chodzi oczywiście o zakończenie tego szkolnego.
W tym roku wszystkie dzieciaki wyjątkowo długo musiały czekać na ten dzień, gdyż ze względu na ustawową zmianę daty zakończenia nauki, był to najdłuższy rok szkolny w historii oświaty.  Moje nastolatki mają więc wymarzone wakacje, a co za tym idzie także i ja. Dwa miesiące odpoczynku od odpytywania, pomocy przy lekcjach, robienia kanapek, pilnowania, prasowania, przypominania. Wszyscy będziemy teraz odpoczywać i zbierać siły na następny rok.
Dziś oprócz Klaudii gości także mój (jak widać na zdjęciu dość wyrośnięty) syn :) 
Aby jednak pozostać choć trochę przy temacie bloga, parę słów o ciuchach. Dziś bez szczególnych szaleństw, w taki dzień wymóg jest jeden - ma być GALOWO. W grę wchodzą białe "góry" i ciemne "doły" :)
Klaudia sama wybrała sobie strój i dodatki, za to z synem stoczyłam prawdziwą batalię o garniturowe spodnie i buty inne niż ukochane vansy - udało się :)
Uciekam pomóc w pakowaniu synowi, który już jutro wybywa z domu na wakacje a Was zostawiam ze zdjęciami i fragmentem piosenki zespołu FISH:
         "Niech przyśnią się wakacje, co wiecznie będą trwać.
              Leżysz w samym słońcu, mam dwanaście lat...."








11 komentarzy:

  1. Widać synek minka piękna jak u mojego,który dziś wcale się nie dał sfotografować i cały dzień ma focha!!!
    Dusiaczek super wygląda a Mama jak wyglądała w tym szczególnym dniu?
    Gratuluję takich zdolnych dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
  2. Synuś nie uśmiecha się do zdjęć bo to nie jest "feszyn" ;p Zdjęcia mamy jutro w osobnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwone paski - pewnie teraz pękasz z dumy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak to powiedziała moja mama świadectwa dla dzieci, paski dla mnie :) Pewnie, że dumna jestem z moich zdolniachów jednak cieszę się, że mamy ten rok już za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, gratuluję.
    Córkę i syna masz super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj...BRAWO DLA KLAUDII I MIKOŁAJA TAK TRZYMAĆ ......No mamuska czerwone paski dla Ciebie...masz już ich chyba troszkę co....całą szafę hi hi:)
    Buziaki ....odpoczywajcie , zbierajcie siły ..przed Klaudią i moim synem szósta klasa...oj bedzie się działo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe masz dzieciaki !!!! i bardzi Ci zazdroszczę,że są jeszcze w takim wieku,że mieszkają z Tobą...

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla nastolatków :] i radosnych wakacji
    fajną ma spódnicę klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej stylizacji najbardziej podobają mi się ... czerwone paski ;) Gratulacje dla dzieciaczków! Jak zawsze dali radę ;) A moja Królewna jak zwykle ślicznie ubrana, elegancko i z gracją! Piękna opaska! Jak zwykle oceniam na 6!

    OdpowiedzUsuń
  10. no czerwone paski są jak najbardzej must have :)

    OdpowiedzUsuń