wtorek, 5 czerwca 2012

Zielono mi


Dziś krótko, gdyż czeka mnie jeszcze wielkie pakowanie walizki hmmm... albo może i dwóch ?! Trzeba przecież zabrać ze sobą trochę ciuchów do stylizacji :). Wieczór pewnie spędzę w kuchni na przygotowywaniach grillowych specjałów, a na końcu będę szykowała się ja. 
Jutro trzeba jeszcze będzie jakoś wytrzymać te 8 godzin w pracy. Czas jak zawsze w takich sytuacjach totalnie ma gdzieś moje prośby i błagania aby choć odrobinkę przyspieszył i minuta po minucie płynie swoim zwykłym rytmem.

Klaudia już się nastraja na bliskie obcowanie z przyrodą :) Próbowała nawet tulenia z przydomową choinką co skończyło się pokrzywką na rękach. Nie zraziło to jednak młodej na zielone zdjęcia w zielonej tonacji.
Wszystkim naszym czytelnikom, przyjaciołom, przypadkowym gościom życzymy udanego weekendu pełnego słońca i pozytywnych emocji (również tych sportowych). Więcej czasu dla siebie i bliskich oraz takiej prostej, dziecięcej radości.

 obie bluzki, spodnie - sh
tenisówki - ccc
bransoletka-  pamiątka z Zakopanego :)
choinka - z poświątecznej wyprzedaży  :))






8 komentarzy:

  1. Ta ostatnia fotka jest bombowa :) Muszę przyznać Dusieńko, że najbardziej chyba podobają mi się czerwone trampki, sama mam podobne czyli ciocia nie pozostaje aż tak bardzo w tyle za młodzieżową modą ;) Udanego weekendu Kochani i pozdrowienia z Ustki! A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenisówki czerwone super, sama myślę o zakupie jakiś fajnych w mocnym kolorze :) Buziaki dla całej Ustki !

      Usuń
  2. Udanego weekendu Wam życzę i żeby szybko minął dzień w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Majuś, Wy też wypoczywajcie i dobrze się bawcie !

      Usuń
  3. ja nie mam długiego weekendu,w piątek do pracy,ale może coś krócej chociaz
    Bawcie się dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Gosiu Tobie również miłego czwartkowego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjjj odpoczynek zawsze wskazany:)
    także udanego wypoczywania oczywiscie licze na piękne wypoczynkowe zestawy haha;***
    ostatnie zdjęcie genialne;*

    zapraszam do komentowania i wzajemnego obserwowania;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Milego odpoczynku. Mam nadzieje, ze ten napis na koszulce nie jest prawda o wlascicielce :)

    OdpowiedzUsuń