czwartek, 26 lipca 2012

Afrykańskie cieniowania

Co prawda nastolatka nie powróciła jeszcze z obozu ale afrykańskie upały, które od kilku dni fundują nam z typowo letnią pogodę przypomniały mi o zdjęciach, które zrobiłam córce jeszcze przed jej wyjazdem.
Cieniowana (lub jak kto woli "ombre" : P) sukienka jest w jej szafie od kilku lat i wstępnie była za kolano :)
Młoda paradowała w niej jeszcze w czasach, gdy żadnej z was do głowy by nie przyszło alby swoje ulubione dżinsy potraktować wybielaczem.
Mnie na szczęście mania cieniowania jakoś łaskawie ominęła i wszystkie spodnie póki co zachowały swój oryginalny kolor a domestos wolę wykorzystać do bardziej przyziemnych celów. Z kolei Duśce takie ciuchy podobają się coraz bardziej. Widocznie taki to już los matki, która cieniować będzie nie swoje rzeczy ale nastolatki:)
sukienka, buty - nn
torebka - Primark
biżuteria - Rosmann
apaszka - Lokaah 











15 komentarzy:

  1. Śliczna dziewczynka :)
    Bardzo ładna opaska :)


    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest zegarek z kryształkami w dowolnie wybranym kolorze ! :))

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie kolorowo :)
    no i moja apaszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba pisałam na Twoim blogu, że młoda ma podobną apaszkę do Twojej :)

      Usuń
  3. Bardzo jej do twarzy w tych kolorach,widzę,że coraz bardziej wyrasta z sukienek Twoja nastolatka:)
    Apaszka super i te warkoczyki.
    U nas wtedy co narzekałam wtedy był taki upał i dziś znów upalnie i powietrze stoi,można je kroić.

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny zestaw na polskie upały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O prosze jaka piekna blogerka niczym kolorowy motylek. Mnie sie u ciebie rowniez podoba wiec takze chetnie zajrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Afrykański motylek po prostu! Śliczne warkoczyki, a takie mocne kolorki tylko podkreślają urodę małej Królewny :) Oj rośnie Nam modelka, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. modnisia....fajna córcia!
    a ja właśnie zakupiłam domestos i muszę coś sobie pocieniowac,bo inaczej się uduszę :)) haha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolorowo ..super....pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo, jaki cudowny blog! będę tu zaglądać do końca życia chyba, taki piękny, kolorowy :) obserwuję i zapraszam do mnie! www.fairyonthecatwalk.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna " świeża " stylizacja :) super blog cieszę się , że tutaj zaglądnęłam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka ona sliczna! piekne oczy ;) chcialabym Cie zaprosic do obserwacji mojego bloga, dopiero zaczelam :) www.aleksandramarie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienusia, widać ze córcia odziedziczyła urodę po mamusi...

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna jest ta sukienka, nastolatka wygląda super! zakochałam się w detalach: warkoczyki, apaszka, biżuteria... świetny afrykański klimat, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń