środa, 4 lipca 2012

Biały tydzień - środa z czerwoną kratką w groszki

Zamiast letniej stylizacji zrobiła się wczesno - wiosenna. Pogoda próbowała pokrzyżować moje plany białego tygodnia, jednak ja tak łatwo się nie poddaję. Do letniej spódnicy ubrałam cieplejszy sweter, na nogi wcisnęłam zabudowane szpilki a szyję obwiązałam apaszką i żadne letnie chłody nie  były mi straszne.
Podobno jutro ma być już lepiej ... oby... nie przewidywałam białego tygodnia w wersji zimowej :)
bluzeczka, pasek - H&M (sh)
sweter - Terranova
spódnica, torebka, buty - nn
kolczyki, broszka - prezent
bransoletki - tym Pandora (Allegro)
apaszka - DIY 








15 komentarzy:

  1. Cześć śliczna...piekna czerwień , Tobie ten kolor bardzo pasuje....ja osobiście za nim nie przepadam , jak mam cos czerwonego na sobie to mnie nosi....nie wiem dlaczego tak jest unikam tego koloru.....u nas tez chłodno i bardzo burzowo...
    P.s Dziś sobie kupiłam klapeczki na koturnie takie jakie chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia, co za ussstttttaaaa! Normalnie aż mi szczęka opadła! Ależ Ci ten kolor pasuje! I oczywiście szpilki do koloru! Soczyście i wykwintnie! To zdecydowanie jedna z moich ulubionych stylizacji :))) Sexi flexi ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu,szminka od drugiej połóweczki :) Nie często jej używam bo wymalowanie nią ust to praca na dobre kilka minut - musi być idealnie, gdyż przy takim intensywnym kolorze widać każde niedociągnięcie. Na codzień wolę jednak delikatniejsze kolory.

      Usuń
  3. Pięknie Ci w tym kolorku:)
    Bransoletki mnie urzekły i spódniczka taka lekka:)
    Fajne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. normalnie śliczności!!!!
    podziwiam Twoją klasę

    OdpowiedzUsuń
  5. http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=7693113
    polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie WSZYSTKIEGO! Apaszka w groszki mnie po prostu urzekła :) A w czerwieni jest Ci rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. znów wszystkoe pieknie połączone;)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza stylizacja :) bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja :) ale Ci ładnie w czerwonym :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna z lepszych Twoich stylizacji - czerwony dodaje Ci uroku ! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny Ci w czerwieni i tej fryzurce.Bardzo ladna bluzeczka.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki dziewczyny za miłe słowa, bardzo lubię siebie w czerwieni choć powoli przekonuję się do innych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Seksapil w pełnej klasie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń