czwartek, 5 lipca 2012

Biały tydzień - czwartek z żółtym srebrem

W końcu lato zawitało nad morze - jest ciepło, cieplutko, cieplusieńko a jutro ma być jeszcze cieplej . Pewnie może Was dziwić mój szalony entuzjazm, ale prawdą jest, że należę do tych osób, które nawet przy temperaturze 35 stopni czują się świetnie oczywiście, jeśli tylko mają możliwość odziać się stosownie do pogody, lub jak kto woli odpowiednio roznegliżować :)
Dzisiejszy zestaw w większości złożony z rzeczy otrzymanych w prezencie, chyba  nie zdawałam sobie do końca sprawy ile pięknych rzeczy dostałam od przyjaciół i znajomych. Maju, Aguś - raz jeszcze dziękuję, jak widzicie podarunki służą.
Dziś z moją kochaną nastolatką pojechaliśmy na rowerach do jednego z naszych ulubionych lumpeksów. Wyszliśmy bardzo zadowolone z pełną siatą ciuszków za całe 14 zł :) Młoda sama znalazła mi rewelacyjną spódnicę i koszulę - ma takie oko i wyczucie, że momentalnie wynajduje wszelkie perełki. 
Jutro jeśli tylko nie dopadnie nas burza zdjęcia wprost z gdyńskiej plaży. Pozdrawiamy !
spódnica, bransoletka - prezent
bluzka -  Dividend (sh)
marynarka - ZOE (sh)
buty - S. Barski
torebka - Mark & Spencer (Allegro)










18 komentarzy:

  1. No ślicznie skompletowany zestaw:)
    Ekstra wyglądasz:)
    A widzisz doleciała pogoda i temperatury od nas :)
    Ciesz się i nie mogę się doczekać fotek z plaży:)
    Poproszę też za pamięci o krótki filmik z falami :)Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście bardzo ładny zestaw !:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam na srebrna bluzke i torbe:)Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczkę masz super lubię taki kolor, sprzyjają cie takie kolory lata. Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj laska..piękna jak zawsze....u nas tez w jedym lumpeksie można kupić super szmatki , niektóre z metka nowe...fajna sprawa bo mój szybko rośnie i zawsze brakuje mu koszulek..pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw fajny, ja bym tylko zmieniła bluzkę, nie lubi e "lejącego" materiału, za to spódnica - och :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , ta blouzka też mi tu nie pasuje - ale marynara jest zajefajna !!! Szukam właśnie takiej !!!! Super !!

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wygląda ta marynarka w zestawieniu ze spódnicą z zółtymi elementami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię takiego materiału jak bluzka,ale on nadaje elegancji tej stylizacji
    bardzo fajna całośc,ja bym tylko zamieniła tę wielką torbę na maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też bym wolała maleństwo, tylko nie miałabym jak zabrać do pracy : kosmetyczki,karty zbliżeniowej,portfela, drugiego śniadania,notesu i tysiąc innych POTRZEBNYCH RZECZY :)
      W kopertówkę mieszczą mi się jedynie klucze i komórka :)

      Usuń
  9. uwielbiam takie piekne kolory marynarek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kooocham te okulary! i torebkę! co za kolor :))) jak już myślę, że jakaś stylizacja jest moją ulubioną to pojawia się następna ;)))) booosko jak zawsze Słonko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oj Kasiu tego dzisiejszego to na pewno byś nie chciała :(

      Usuń