poniedziałek, 2 lipca 2012

Biały tydzień - poniedziałek z granatem

Wiem, wiem, że wczoraj było bez wpisu a ledwo co ogłosiłam "biały tydzień". Już się tłumaczę ;p. Najpierw było plażowanie, po południu wycieczka rowerowa a wieczorem finał Euro. Po tak intensywnie spędzonym dniu nie miałam czasu ani sił na choćby chwilowe włączenie kompa. Przepraszam.
Dziś nadrabiam zaległości  i postaram się już bez przerw dociągnąć do soboty.
Zestaw typowo do pracy, gdyż mimo, że lato w pełni i pogoda piękna na urlop będę musiała poczekać aż do sierpnia. Nie ma szaleństwa, są za to paski, delikatna biżuteria i BIAŁE RYBACZKI.
Powiedziałam młodej o moim białym projekcie, pomysł bardzo się jej spodobał, więc jutro zestaw nastolatki :)
No a ja przebieram się w krótkie spodenki i lecę z córą na rower. Miłego popołudnia !
spodnie - phink industries
bluzka - H&M
pasek - orsay
buty, naszyjnik - sh
kolczyki - F&F
sweter - Cubus








24 komentarze:

  1. urocza bluzka, podoba mi się równie bardzo jak połączenie z różem:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestawik! taki wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie ..idealna figura to wszystko pasuje....super kolorystyka , te kolory.....ściskam Cie mocno buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda pani w tych okularach! :)

    Zapraszam do siebie, piszę jak wygrać bon 50zł:
    http://diane-fashion.blogspot.com/2012/01/wygraj-bon-50z-do-h-zara-i-innych.html

    OdpowiedzUsuń
  5. kupuję w całości to co ubrałas,extra pomysł!
    bluzeczka jest przeurocza,małe cudeńko...a spodenki-ta długośc bardzo mi się podoba,Tobie w nich bardzo dobrze
    no i buciki sa fajne,takie bez nadęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, świetny zestaw:)
    Ale wspaniałe kolczyki,bo jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach :)
    To myślę,że kiedyś uda się namówić na młodą w białym zestawieniu.
    Na dniach napiszę tradycyjnego lisciorka i wyślę z obiecaną niespodzianką.
    Ja również wczoraj padłam,po raz pierwszy w życiu zasnęłam na siedząco w dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna bluzeczka! No i oczywiście kolczyki - mój ulubiony dodatek! Obcisłe rybaczki podkreślają kształy sexi nóżek więc wszystko gra ;) Klasycznie, romantycznie i wakacyjnie! Jak zwykle pięknie! Luuuubię to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no no bardzo ładnie wyglądasz moja droga:) ładnie wszystko dobrałaś kolorystycznie;)
    dziękuję Ci za miłe słowa:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmieniłabym tylko biżuterię , ale pozostala część super ! Bardzo ładnie Ci w takich kolorach !

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu, białe spodnie uwielbiam, a Twoja bluzeczka jest śliczna!
    Dodałam oczywiście do bserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie super zestaw;)

    zapraszam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw dla pracującej kobiety w tak upalne dni :). A do Gdyni chętnie się wybiorę, właściwie może już w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zapraszam serdecznie jakbyś szukała porad co zobaczyć, gdzie się wybrać - dawaj znać, postaram się pomóc.

      Usuń
  14. great outfit :) love your pics and your blog :) may we could follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Białe spodnie + biała koszula w błękitne pionowe paski... dla mnie zestaw idealny! Takie połączenie zawsze kojarzyło mi się z "letnią elegancją" :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam koszule, mam podobną tylko że białą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) Elegancko, kobieco a przy tym wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję Wam wszystkim dziewczyny za przemiłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie polaczenie kolorow, klasa! Jedynie bizuterie bym zmienila, albo po prostu zrezygnowala z niej. KKwiatki pasuja mi barzdiej do jakiejsc stylizacji w romantycznym klimacie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie Ci w tych spodniach, koszula rewelacyjnie się tutaj prezentuje - wyglądasz rewelacyjnie :) podobnie jak SAY ME JUSTINE myślę, że powinnaś zrezygnować z biżuterii (kolczyki i naszyjnik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki dziewczyny w końcu jakaś konstruktywna krytyka :) faktycznie mogłam kolczyki odpuścić wiedziałam, ze coś mi nie do końca grało ale nie wiedziałam co !
    Proszę o więcej

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również zmieniłabym tylko kolczyki na jakieś drobniejsze:).

    Ogólnie rzecz biorąc świetny zestaw :)).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń