wtorek, 3 lipca 2012

Biały tydzień - wtorek z rakietą

Wiadomo sport jest dobry pod każdą postacią. Duśka jeździ ze mną na rowerze i rolkach, za to z tatą i bratem w niedzielne przedpołudnia próbuje swoich sił w tenisa.  
W czasie wakacji każdy słoneczny dzień jest dobry na trening nawet bez taty, który musi być w pracy i brata, który przebywa na obozie.
Z racji tego, że obowiązuje u nas "biały tydzień" młoda zdecydowała się na białe rybaczki i różowe dodatki. Oto jak się prezentuje przyszła Radwańska :)
spodenki - George 
koszulka - Nike
czapeczka - H&M
buty - nn
rakieta i piłka - ?? może Zara :p



9 komentarzy:

  1. Klaudia super.....życzę udanych wakacji odpoczynku...Magduś kliknij u mnie w obserwatorzy dodaj się będzie mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za miłe swłoa w imieniu mojej nastolatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no no - widzę, że mała Radwańska nam tutaj rośnie ;)))) Z rakietą do twarzy Naszej Dusieńce więc kto to wie ;) Pewnie już teraz daje tacie i bracholkowi nieźle popalić na korcie ;) Udanych wakacji dla mojej Królewny i słonka dla nas wszystkich, bo póki co tylko pada i pada :((( Buziaki!

      Usuń
  3. Ruch to podstawa !! Dobrze że uczysz tego swoją córę - bardzo dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tenisistka Ci rośnie:)
    Ostatnie zdjęcie wymiata:)
    A ja myślałam,że rakieta od Coco Chanel :)
    U nas sa bezpłatne wakacyjne lekcje,ale jest za gorąco na tenis.
    Może jak się troszkę ochłodzi to z Darią podjedziemy na kort.
    Pozdrawiam cieplutko i mogę Ci choć część tego ciepła i słońca użyczyć,bo u mnie własnie w słonku jest 47stopni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze a u mnie w cieniu ( choć cień jest wszędzie) dokładnie 16,5 !!! MASAKRA ja chcę lata !!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj ja swojego czasu tez tylko martensy nosilam;) i po dlugim czasie postanowiłam je odkopac z dna szafy:)) swietny blog;) super rodzinka:)

    OdpowiedzUsuń