piątek, 13 lipca 2012

Brak słońca


Brakuje mi słońca i tego na niebie i tego nastoletniego... Brak mi słoneczka, które ogrzewa, pobudza do działania i sprawia, że na jego widok od razu na buzi pojawia Ci się uśmiech. Brak mi słonka, które przegania ciemne chmury, osusza deszcz i łzy. Brak mi słońca, które roz­pro­mienia i oświet­la nasze codzienne, szare życie.
Oba moje ukochane słońca mam teraz tylko na zdjęciach... ale jutro jedziemy w odwiedziny do starszego nastolatka :)

Duśka w tropikalnym zestawie z początku lipca, kiedy to panowały nam upały.
bluzka - Benetton , 
spodenki, torebka - nn
okulary - sklep sportowy 
sploty - dzieło matki nastolatki :)
naszyjnik, kolczyki - prezent od babci







17 komentarzy:

  1. Ślicznie <3
    Obserwujemy?
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ona tu podobna do małej Madzi:)
    Super, pamiętam takie Twoje zdjęcie z warkoczykami, Dusia bardzo podobna.
    Ja tam nie zdążyłam za słonkiem zatęsknić,bo u nas dzis za chmurami,ale co rusz się przebiło.
    No to miłych odwiedzin i pozdrów synka od nas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia:) i piękny tekst:) jesteś bardzo fajną mamą , także Słonko ma szczęście:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7693113
    ZAPRASZAM!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie ;) super spodnie
    obserwujemy? ja już obserwuję.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no niby fajnie napisałaś ale tak że nie wiadomo czy to słoneczko jeszcze kiedykolwiek ujrzysz?Przecież dziecki ci wróci!dramatyzujesz,a pewnie często jak jest w domu to marzysz aby wyjechała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do dramatyzowania to tak już mają matki po wyjeździe z domu całej dziatki, a co do słońca to myślę,że jeszcze ujrzę te nastoletnie już za tydzień a te na niebie mam nadzieję, że już jutro :) bez obu ciężko mi się obejść.

      Usuń
  7. Mój Kwiatuszek jaką ma piękną fryzurkę! Ślicznie, wakacyjnie i radośnie :) Bluzeczka podkreśla całą duszyczkę Naszego słoneczka! Ja też tęsknię za zółtymi promyczkami ale trzeba wierzyć, że jeszcze troszkę tego lata będzie :) Ściskam mocno a Dusiaczek już niedługo będzie w domku, cała szczęśliwa i gotowa na kolejne, tym razem górskie przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygląda! spokojnie sama bym się mogła tak ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale nie udało mi się znaleźć takiej koszulki w swoim rozmiarze a szkoda.

      Usuń
  9. Pięknie wygląda...oby lato i słońce do nas jeszcze wróciło , ja mam dośc ciągle tego deszczu...ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie:) Różowy jest idealny dla dziewczynek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki cudny dobieraniec! Moja mama nigdy nie umiała mi takiego zrobić :( Świetnie mała wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jeszcze nie umiem wiec młoda znosi dzielnie moje nauki na swoich biednych włosach !

      Usuń
  12. super look, mała modnisia ;D

    OdpowiedzUsuń