czwartek, 12 lipca 2012

Chromoterapia

Po białym tygodniu i naturalnym poniedziałku czas na potężną, leczniczą dawkę koloru.
Chromoterapia to leczenie kolorem, podobno już 4 tysiące lat temu odkryto, że barwy wpływają na nasze życie i zdrowie. Otaczające nas odcienie  oddziałują w określony sposób, działają zarówno na nasze ciało jak i duszę, dlatego, kiedy mamy problem, możemy danym kolorem sobie pomóc ! 
Jedne kolory stymulują, uspakajają drugie zaś drażnią, odpychają. I tak na przykład kolor biały przynosi ukojenie i spokój. 
Z racji tego, że nasze życie z reguły jest bardzo stresujące i nerwowe proponuję zamiast nerwosolu  nosić ze sobą ulubione białe buty, torebkę, albo chociaż chusteczkę :)
Pozytywne cechy przypisywane są również fioletowi i jego odcieniom (czyt. różowy !!). Działa on na pozytywnie na system nerwowy, łagodzi objawy bezsenności. Kolor ten znalazł zastosowanie nawet w leczeniu cellulitu :) Wciskając dziś różową spódnicę na tyłek od razu poczułam jak moja tkanka tłuszczowa rozbija się na mikroskopijne cząsteczki i ginie w różowej nad przestrzeni !!! 
Jutro ubieram się na żółto - czerwono, podobno znakomicie działa na zmarszczki :)
Chromoterapię polecam i Wam, nawet jeśli nie zadziała to zobaczycie jak kolorowo zrobi się wokół nas.
bluzka - Mohito
sweter - Vero moda
spódnica, pasek - sh
buty - Daichman
torebka - Esprit 







 

16 komentarzy:

  1. rewelacyjne zestawienie kolorystyczne! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zrównoważyłaś pobudzenie uspokajającą zielenią:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak masz rację ..coś w tym jest ja jak ubiore czerwoną bluzke to mnie roznosi energia....a jak białą to jestem spokojna ...ulubiony kolor to różowy jednak....Magdo dostałam list na FB masz wiadomośc ode mnie:)buzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ucze sie od Ciebie laczenia kolorow.Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka.
    Fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywne zestawienie kolorów :) Wszystko idealnie pasuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle super zestawik:)
    bardzo przyjemny:)

    pozdrawiam i zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor bluzeczki i spódniczki! taki mocny róż robi teraz furorę, a Tobie pasują jak ulał! Pasek chyba podkradnę ;) a usta aż się proszą o wielkiego buziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie kolorowe zestawiki, ślicznie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki dziewczyny za miłe słowa :) mi takie mega kolorowy strój bardzo poprawia nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację kolory mają potęgą!
    Ślicznie Ci w tych kolorach, wyglądasz dziewczęco i uroczo!
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, soczyste kolory - świetnie wyglądasz!
    Zastanawia mnie jednak co ma kolor do cellulitu czy zmarszczek? :))) Bo w poprawę/ pogorszenie nastroju to wierzę ale cellulit?? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne połącznie!!! Jesteś mega pozytywną osobą :))) Chciałabym by moje potomstwo kiedyś chętnie ze mną zoobywało szlaki :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń