środa, 25 lipca 2012

Efekt motyla


Okazuje się, że tak z pozoru niewinnie wyglądający owad, jak motyl potrafi być sprawcą niezwykłego chaosu. Ponoć jedno trzepnięcie skrzydełkami potrafi wywołać tajfun w odległej części świata... Do tej właśnie teorii chaosu odnosi się owe stwierdzenie, które jest także tytułem jednego z moich ulubionych filmów. Fabuła filmu opiera się na twierdzeniu, iż nawet najmniejsze wydarzenia w naszym życiu pociągają za sobą, ogromne, nieodwracalne konsekwencje. Podczas filmu możemy prześledzić losy bohatera, który dzięki nieokreślona bliżej sile jest w stanie cofnąć się w czasie i tym samym otrzymuje on władzę nad epizodami mającymi wpływ na jego dotychczasowe życie....
Nie chcę tutaj opowiadać Wam całego filmu, gdyż większość na pewno go już widziała a ci którzy dopiero mają taki zamiar na pewno nie będą chcieli wcześniej poznać wszelkich szczegółów tego naprawdę genialnego obrazu.
Dziś główną role gra koszula znaleziona jakiś czas temu przez moją nastolatkę w sh . Ma tak świetny krój, że równie dobrze wygląda ubrana do przodu jak i tyłu. 
Dziś w klasycznym połączeniu, ale mam na nią już kilka innych pomysłów.
koszula- H&M (sh)
spódnica - Esprit (sh)
sweter - Atmosphere (sh)
buty, pasek, torebka (nn)
biżuteria- z szafy córki










19 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka i powiem Ci,ze śliczne kolory na tym aparacie wychodzą,zwłaszcza na zielonym tle:)
    Piekne kolczyki motylki:)
    A Ty na łące jak ten motylek Madame Butterfly;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero uczymy się z Duśką obsługi tej czarodziejskiej maszyny wiec pewnie najpiekniejsze zdjecia jeszcze przed nami :)

      Usuń
  2. śliczna bluzka i kolorki. Znajdź mnie na FB albo napisz mi maila annaonopiuk@wp.pl mam pytanie:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie, całość bardzo na tak :)

    zapraszam, u mnie konkurs, a w nim do wygrania dowolna para butów :)
    http://droppstyle.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-reneepl-giveaway_21.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny blog, bardzo takie lubię - prowadzone przez normalne, fajne kobiety! Cieszę się, że na niego trafiłam, będę obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - takie komentarze są dla mnie najcenniejsze :)

      Usuń
  5. Piękna motylkowa bluzeczka :) Słodko i kolorowo! Kolczyki oczywiście dopełniają całość. I zgadzam się z przedmówczynią - niesamowite kolorki wychodzą na tych fotkach i każde kolejne wywołuje u mnie wielkie WOW! Dla mnie jak zawsze na piąchę z plusem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolna córka, świetną bluzkę znalazła. Bardzo fajna stylizacja, wesoła i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz.
    Cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka i sweterek jest śliczny ! No i te pazury : )))))

    OdpowiedzUsuń
  9. amazing shirt!!!

    http://www.trendsection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna bluzka! wspaniały zestaw :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, dziękuję Ci bardzo, bardzo, bardzo za Twój komentarz, takie właśnie wypowiedzi strasznie mnie podbudowują i aż chcę pisać więcej, choć rozumiem, że nie wszyscy lubią czytać cokolwiek na blogach modowych, dlatego tym bardziej gratulacje dla Ciebie! :*
    Powiem ci szczerze, że nie oglądałam tego filmu, ale chyba dopiszę go do listy tych, które chciałabym zobaczyć! Wyglądasz bardzo promiennie - torebka, bluzeczka i te kwiatki w tle tworzą świetne trio! :)

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że odwiedzasz moje skromne progi! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor paznokci jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pasek i bluzeczka super;)

    pozdrawiam i zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się spódniczka, lubię taki fason.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć motylku....piekna i naturalna jak zawsze :) Magdo ściskam mocno buzia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz rewelacyjną figurę! miętowe dodatki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your top, cute print :) x

    OdpowiedzUsuń