wtorek, 10 lipca 2012

Jedni na obóz, drudzy do pracy

Dziś wczesnym rankiem nastolatka zostawiła swoją szafę, zabrała jedynie ogromny plecak i opuściła rodzinny dom ... na szczęście nie na zawsze, za trzy tygodnie powinna być z powrotem :))
W związku z powyższym zostałam słomianą matką i to w dodatku słomianą matką z blogiem i bez fotografa !! Co prawda "druga połówka" i przyjaciółka już zaoferowali swoją pomoc więc przerw w nadawaniu raczej nie przewiduje, nie mniej smutno mi trochę ...
Córa pojechała w nieznane, ja pojechałam do pracy i przez 8 godzin próbowałam sobie wmówić, że wcale ale to wcale nie tęsknię i wcale ale to wcale nie korci mnie aby wziąć telefon i zadzwonić. Dałam radę, wytrzymałam, nie zadzwoniłam - na telefon jesteśmy umówione jutro :))
Prawdą jest, że łączy nas znacznie więcej niż szafa matki i nastolatki ...

Do pracy jak to do pracy - szału nie ma - jest za to spódnica, koszula i coś na chłodne wiatry od morza :)
spódnica, buty  - nn ( allegro)
koszula - Gap (prezent)
sweter - Reserved 
pasek - Orsay
torebka- nie LV :p (prezent) 






       "Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali."



29 komentarzy:

  1. Świetny, kobiecy zestawik do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzeczka i buty :) Wcale bym nie powiedziała, że masz już taką dużą córę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ... to jeszcze nie widziałaś syna :)

      Usuń
    2. tym bardziej gratuluję ;)

      Usuń
  3. Dusiaczek nie długo wróci a tymczasem Gołąbeczki mają troszkę czasu na randkowanie :) i tak być powinno :) Śliczna spódniczka Madziu i muszę przyznać, że dzięki Tobie zaczynam się przekonywać do "stylu biurowego" - udowadniasz, że wcale nie musi być nudno, żeby było elegancko! Ściskam mocno i mam nadzieję, że uda mi się choć na chwilkę godnie zastąpić Dusię w fotografowaniu kolejnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit bardzo podoba mi się ten klimat !

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesz się,że córa niedługo wraca...bo moja już wyfrunęła na amen :( życie i studia w stolicy,takie zycie!
    i faktycznie masz czas na randki :)
    bardzo ładnie wyglądasz,uwielbiam takie sweterki,dziś kupiłam sobie dośc podobny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za jakiś czas przyjdzie i ten dzień kiedy córa na zawsze opuści rodzinny dom. Póki co nie wyobrażam tego sobie ale z drugiej strony mam jeszcze kilka lat aby do tego dojrzeć.

      Usuń
  7. Bardzo kobiecy zestaw do pracy:)
    Świetna torebka:)
    No to trzeba korzystać, jak dzieciaków w domku nie ma:)
    Czy mi się zdaje,czy się u Was ochłodziło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju u nas chłodno jest raczej cały czas :) o Waszych upałach mogę jedynie pomarzyć.
      Wczoraj paskudne chmury wisiały nad Gdynia i kilka razy oadało, po południu nawet się rozpogodziło i w koszuli było mi za gorąco i weź się tu człowieku odpowiednio ubierz.

      Usuń
  8. Mamuśka pięknie wyglądasz!
    A przerwa od dzieci dobrze Ci zrobi, odpoczniesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie zestawiłaś kolory:) śliczna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasycznie,kobieco.Moj ulubiony kroj spodnicy,bardzo ladna. Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za miły komentarz i dodanie do obserwowanych!
    Właśnie te dwie stylizacje, które najbardziej Ci się spodobały - czyli te dziewczęce - są mi najbliższe. Wydaje mi się, że to jest właśnie mój styl i następne zestawy będą inspirowane właśnie tą dziewczęcością, więc chyba uda mi się wpasować w Twój gust :)

    Zazdroszczę tak cudownej relacji matka-córka, to coś wyjątkowego i bardzo cennego. Pielęgnujcie to, bo warto!

    Jesteś piękną i elegancką kobietą i ten zestaw bardzo Ci pasuje - jest taki klasyczny i elegancki, zupełnie jakby stworzony dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze:)
    u Ciebie też bardzo miło,także z chęcią dołączam do obserwujących,
    super zestaw,bluzka jest piękna,ja ogólnie uwielbiam wszystko,co łączy się z koronką:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz:):):) Mi na samą myśl że moje córy kiedyś zaczną wyjeżdżać robi się słabo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. przyjemny zestaw, fajne kolorki, bardzo fajnie wyglądasz:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy blog;) wpadłam na chwile zostanę na dłużej!


    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne koszula- sweterek :)
    Spódnica ma świetny fason, a cieliste obcasy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja :) świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw, buty są piękne!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł na bloga, takiego kontaktu z córką można pozazdrościć, jest pani z całą pewnością fajną mamą ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica świetna, ostatnio uwielbiam szary:) A wczoraj to nieźle wiało...

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestaw:) połączenie kolorów z szarym bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za miłę słowa- kolory jakoś same się poukładały :) myślałam, że wyszło całkiem nudno i bez wyrazu wiec tym bardziej cieszą te słowa.

    OdpowiedzUsuń