niedziela, 8 lipca 2012

Koniec białego tygodnia - niedziela z pasiakami

Na zakończenie białego tygodnia miały być śliczne zdjęcia ze słonecznego Sopotu. Ja w bialutkich szortach, cała glamour jak na kurort przystało . Miały być cudne zdjęcia w różach i przy słynnym molo. Dusia miała mieć niecodzienne foty z plejadą bohaterów Gwiezdnych Wojen, którzy nie wiadomo z jakiej to okazji paradowali po sopockim deptaku.
Miały być... i pewnie by były  gdyby tylko zakręcona matka nie zapomniała przed wyjazdem wyjąć jednej, malutkiej karty pamięci z laptopa i włożyć do aparatu !! 
Ehhh tak się wczoraj wściekłam, że z tego wszystkiego zamiast siedzieć w necie wzięłam się za wieczorne sprzątanie - dla mnie to najlepszy sposób na rozładowanie negatywnych emocji.
Zdjęcia też z niedzieli ale z przed miesiąca, zrobione podczas naszego weekendowego wypadu nad jezioro.
Pasiaki, i BIAŁE balerinki kończą biały tydzień - od jutro wracamy do kolorów :)
leginsy- pasmanteria
tuniki - sh
buty - Dusi F&F, moje - Biedronka :)











25 komentarzy:

  1. paski zawsze wyglądają fajnie:) u mnie historia często jest podobna, nie naładuje baterii;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu,spoko innym razem.
    Ja najczęściej bateryjek nie naładuję.
    Ślicznie pasiasto zakończony biały tydzień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zdjęcia to żadnen problem - Sopot zaledwie 5 km od domu, ciuchy w szafie, ale młoda nie może odżałować swoich fot z Lordem Vaderem i Chewbacca. Wkurzam się na swoje roztrzepanie - wrrrrr !!

      Usuń
  3. ja pojechałam na EURO do stolicy i nie zabrałam wcale baterii :))
    świetnie wyglądacie,jesteście takie podobne!
    córcia nie myślała,żeby sama prowadzić bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślała, myślała i nawet miała przez 2 tygodnie, ale zabrakło jej zapału i chęci więc tak się doczepiła do mojego i tak gościnnie się pojawia co jakiś czas.

      Usuń
  4. Pasiaki zawsze fajnie wyglądają, a Wy w nich jak dwie siostry!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zdjęcia! ps. też się zastanawiałam skąd w Sopocie "gwiezdne wojny"??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przyjechali na ten zlot kaszubów ? :)

      Usuń
  6. Witaj..ślicznie , jak zeberki..hi hi buzia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż miło popatrzeć - miłość do siebie macie wypisaną na twarzach .

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądacie razem w paskach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooooooo ale super wygladacie;)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wyglądacie świetnie!
    Zdjęcia są genialne :)
    -Doris
    http://malejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Paski to chyba mój ulubiony wzór :) Zawsze wyglądają dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne, radosne pasiaki ;))) Po prostu siostrzyczki bliźniaczki :) Super stylizacja i aż się napatrzeć na Wasze uśmiechnięte twarzyczki nie mogę :))) Super fotki, jak zwykle uchwycone wszystko co najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję dziewczyny za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi miło, że Cię inspiruję... właśnie dla takich komentarzy warto prowadzić bloga :)
    Pięknie wyglądacie razem dziewczyny! Bardzo pozytywne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetnie razem wyglądacie! Ile radości w tych zdjęciach :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia! Też lubię się ubierać tak samo jak Filipa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahaha! Pieknie to wyglada! Piekne kobiety w pieknych strojach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooooooooo........... są i paski :D:D:D Pięknie............ a Wasze uśmiechy świadczą o tym że cudownie się razem bawicie :))) Buzia sama się śmieje jak się na Was patrzy :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

    Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie banner sklepu eobuwie.pl

    Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

    Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl

    OdpowiedzUsuń