poniedziałek, 23 lipca 2012

Swojsko

Korzystając z faktu iż nastolatki nie powróciły jeszcze z wakacyjnych wojaży wybraliśmy się z „połóweczką” na 4 dniowe mini wakacje w miejsce, gdzie Internet nie zna drogi i nie dochodzi (nawet taki przenośny ) a telefon raz po raz traci zasięg.
Miejsce urokliwe, cudowne, spokojne, w samym sercu Borów Tucholskich. Żałuję tylko, że letnia pogoda nie chciała pojechać z nami i wspólnie wypoczywać wśród świerkowych lasów i kaszubskich jezior. Wepchnęła się za to, zupełnie nie proszona jesienna aura i wcale nie miała zamiaru pójść sobie mimo, że wysyłałam ją do wszelkich diabłów.
Z racji tego, że dużo padało i chłodno było strój też mało wakacyjny, taki bardziej z serii pt. „ Córka rolnika, dziewczyna leśnika”
„Połóweczka” jak widać postanowił obstrykać mnie z każdej strony czego efektem jest dość spora liczba, niestety nie najlepszej jakości zdjęć. Gęste, szaro-bure chmury raczej nie są dobrym oświetleniem, tym bardziej dla fotografa- amatora.
Pozostawiam Was z tym wiejsko- swojskim ubiorem, a sama biorę się za porządki. Ciekawe jakim to cudem dom tak się brudzi nawet pod nieobecność wszelkich właścicieli.

spodenki, zakolanówki – prezent od „połóweczki”
sweter, kalosze – vintage
podkoszulka – F&F
koszula – Next (z szafy syna)
wisior- zegarek (z szafy córki)











31 komentarzy:

  1. ech...zazdroszczę wypoczynku z dala od cywilizacji... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna odskocznia,aż zazdroszczę, bo mi by się czasem przydało odciąć od wszystkiego nawet na jeden dzień:)
    Ładnemu to we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko to następnym razem zabieram Cię ze sobą. Takie 4 dni bez netu, bez telefonu, z 2 kanałami TV i jednym radiowym dobrze wpływa na wszelkie zmysły i pięknie je reguluje ...

      Usuń
  3. Mi podobają się... kalosze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też szczególnie gdy trzeba było wyjść z domu choćby po drewno do kominka :)

      Usuń
  4. śliczne kaloszki i bardzo fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kalosze i zakolanówki super i na Twoje nogi jak najbardziej:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, jak zazdroszczę... :( Ja całe wakacje nigdzie nie wyjeżdżam. Fajne skarpety. ;)
    Z przyjemnością będę obserwowała twój blog, mam nadzieję, że ty mój także. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest świetna,ładny masz naszyjnik :)
    Dodałam twój blog do obserwowania , liczę na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz - zdjęcia są cudowne , coraz lepsze : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby moja połówka miała wybierać stroje i robić zdjęcia to szybko musiałabym zrobić bloga + 18 :) A że ten dzielę z nastolatką raczej "lepiej" już nie będzie:)

      Usuń
  9. beautiful!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A kto powiedział, że swojsko nie może być sexi :)? Jesteś żywym przykładem Madziu, że nawet w środku lasu, w błocie i bez słońca, można wyglądać zmysłowo, zjawiskowo i do schrupania ;))) Bardzo mi się podobają kalosze, a Połóweczka w roli fotografa spisała się na medal! Piękne, romantyczne fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochanie. Było swojsko, może sexi ale przede wszytkim było ciepło :)

      Usuń
  11. Świetnie! Bardzo mi się podoba: ) Taka mamuśka to marzenia wprost ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, u mnie pogoda tez nie najlepsza...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny naszyjnik ;)
    Zapraszam do mnie na konkursik i do obserwowania bloga ;) na pewno odwdzięczę się tym samym ;)
    Konkurs: http://madameestelle.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. no no ale sexi wyglądasz :) nic dziwnego, że zdjęcia cykał i że słabej jakości bo mu się ręce pewnie w wrażenia trzęsły :D taką ma fajną kobitkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie! sweter jest genialny!
    a wyprawa do zoo mogłaby być lepsza, tłumy straszne, a ja lubię mieć swobodę ruchów...

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweter + koszula zawsze spoko!
    Fajny zestaw i przyjemne zdjęcia
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  17. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki dziewczyny za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Magdo ..list pisze cierpliwości kochana....ale fajnie wyszłas Twoja , super zdjęcia i te nogi....ciągle cos Twojemu schodził aparat niżej , no ale przy takiej pogodzie i słabym oświetleniu ...piekne ..pozdrawiam ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet w takim "wiejsko-swojskim ubiorze" świetnie się prezentujesz :) Kalosze zestawione z zakolanówkami wyglądają po prostu rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spodenki sa rewelacyjne;) zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny look i super zdjecia zwlaszcza to na pienku :) Bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje wszystkim za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń