sobota, 28 lipca 2012

Same nowości

Nowy kolor włosów - po ponad 5 latach bycia blondynką zdecydowałam się na (jak dla mnie dość drastyczną) zmianę koloru i powrotu do bardziej bliższego moim naturalnym włosom odcienia. Obecnie jestem na etapie przyzwyczajania się do nowej siebie. Parę razy złapałam się na tym, że przechodząc obok lustra zastanawiałam się w przelocie " co to za baba na mnie patrzy"
Nowa sukienka - mega niespodzianka i prezent od "połóweczki". Zaskoczenie tym większe, że nie jęczałam ostatnimi czasy jakoś mocno, żeby nie powiedzieć wcale o chęci posiadania nowej sukienki. Nie mniej moja połówka sama wpadła na taki pomysł aby mnie czymś obdarować, sama znalazła owe cudo w internecie , sama wybrała kolor, rozmiar i takim oto sposobem stałam się szczęśliwą posiadaczką eleganckiej, letniej sukieneczki.
Nowe buty - kupiłam sama, bo od dawnego czasu marzyłam o butach w mocnym, wyrazistym kolorze, które będą pasować zarówno do kolorowych jak i czarno- białych kreacji.Po pierwszym ubraniu trochę mnie skrzywdziły i poobcierały, sądzę jednak, że nasze wspólne relacje ulegną znacznej poprawie przy lepszym poznaniu,
Nowe zdjęcia - dzięki uprzejmości mojej przyjaciółki Asi. Nie wiem jak wy ale uważam, że minęła się z powołaniem i zamiast prawnikiem winna być fotografem ... Aparatu nie chciała wypuścić z rąk i gdy oznajmiłam, że starczy już pstrykania na dziś zrobiła bardzo zawiedzioną minę dziecka, któremu przerwano zabawę w najlepszym momencie :)

Cudowne słońce, błękit nieba i tropikalne upały również są nowością tego lata nad polskim morzem  :)









38 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze:)
    No,a sukienka istne cacko:)
    Brawo dla połówki:)
    A Asia może spokojnie studio swoje otwierać i dorabiać po godzinach, naprawdę ma talent:)
    Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buciki i sukienka olśniewająca, aczkolwiek nie wiem czy odważyłabym się na mieszankę dwóch fluo :) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. moje pierwsze wrażenie A KTO TO JEST? stawiałam na siostrę, zmiany są fajne, bardzo ładny ciepły kolorek:) a panią fotograf pochwal koniecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadaję sobie to samo pytanie, gdy patrzę rano w lustro :)Siostra z kolei od wielu lat włosy ma w kolorze głębokiej czerni więc do tej pory razem wyglądałyśmy jak ciastko oreo :P

      Usuń
  4. Sukienka jest prześliczna. Ma bardzo przyjemne kolory ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor włosów super, połówka stanęła na wysokości zadania bo sukienka piękna, cudne zdjęcia a buty "zabieram"...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko pięęęęęęękne - buty, sukienka, kolor włosów, zdjęcia. Ale to wszystko nie miałoby sensu, gdyby nie TY, fotogeniczna Kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przepięknie, jakoś tak młodziej, promienniej niż w blondzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia,ale to wiesz Ty sama o ty,i Ty cudownie wyszłaś na nich!
    nowy kolor włosów dodaje Ci klasy!
    w blond tez pięknie,w tych tez pięknie....wiadomo,ładnemu we wszystkim ładnie!
    zaskoczona jestem,ze mąz tak Ci potrafi ciuch kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem zaskoczona, bo ostatnimi czasy zdarza się to coraz częściej i każdy ciuch jak do tej porty był strzałem w 10 - może to taka ukryta zasługa bloga ?;)

      Usuń
  9. No muszę przyznać, że zdjęcia pięknie wydobyły i podkreśliły nowy kolorek włosów! Zmiana w 100% udana, fryzurka niczym po wyjściu z salonu, a o sukience już nie wspomnę - koralowe, pełne miłości CUDO :) Robić fotki takiej piękności to sama przyjemność, więc nie ma się co dziwić, że byłam zawiedziona! Czekam z niecierpliwością na swoją kolejną szansę :) Ale to już pewnie po cyklu sesji z drugiego końca Polski ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie dobry fotograf z pasją nic by zdjecia nie wydobyły :) Co ja zrobię jak mi już wylecisz stąd ? Raczej sesji z drugiego końca Polski nie bedzie no chyba, że zaszaleję i będą " Szpilki na Giewoncie" ;p

      Usuń
  10. urocze buciki i ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :-) Służą Ci te wszystkie nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kolorki, super wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Żeby nowe buty nie obcieraly jest jeden niezawodny sposób. Zawsze przed wyjsciem spryskuje stopy zwykłym dezydorantem. Jak do tej pory zawsze mi to w 100 procentach pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za radę na pewno skorzystam, bo mnie 90 % nowych butów obciera i zawsze te piersze kontakty kończą się mega pęcherzami.

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. spojrzałam na wcześniejsze fotki i stwierdzam szczerze - ten kolor lepszy! odjął Ci lat...choć młodziutka jesteś:D sukienka słodka...do tego butki zadziorki..bo niby obcas, ale kokardka...wyszło dziewczęco, ale seksi:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym zmieniła buty choć są śliczne, walnełabym jakieś chyba bardziej neony :) to chyba już moje zboczenie ostatnimi czasy, bardzo ładna sukienka, pięknie dopasowane okulary i to one wieńczą cały outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję odwagi i zmiany koloru włosów! :) Trudno mi powiedzieć, w którym wyglądasz lepiej, bo w obu moim zdaniem bardzo dobrze :)
    Co do zestawu, to bardzo mi się podoba - kokardki, widzę całe mnóstwo kokardek, które tak bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na codzień raczej tylu kokardek nie noszę, ale od czasu do czasu można zaszaleć.

      Co do koloru sama nie wiem pewnie minie jeszcze trochę czasu nim całkiem się do nich przekonam.
      dzięki za miłe słowa

      Usuń
  18. mi się podobasz w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. stylizacja niczym z St. Tropez :) Pięknie wygądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetny kolorek! i zdjęcie również przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor włosów bardzo fajny :) stylizacja również :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeczytałam opis "O mnie" i jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, ze za 10-15 lat tak samo napiszę o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, choć nie wiem co zrobiło na Tobie takie wrażenie :)

      Usuń
  23. Śliczne buty ;D

    Zapraszam do mnie :)

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia :)
    pięknie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękne zdjęcia, klimat typowo letni! Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. wow super kiecka, wyglądasz bosko:) !!

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastycznie wygladasz:)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądzasz, zdjęcia niesamowite, sukienka jak szyta na miarę a włosy idealnie pasują do twojej twarzy.
    Witaj Madzia, już wróciłam z wakacji!
    zapraszam na relacje na moim blogu o dzieciach;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję za Twe odwiedziny:) wyglądasz olśniewająco,a jaka figurka...hmmm

    OdpowiedzUsuń