wtorek, 17 lipca 2012

Szaraczek

Błękitne niebo już kilka dni temu zakryło się za ciemnymi, szarymi chmurzyskami. Stosunki z letnią aurą uległy znacznemu ochłodzeniu (temperatura spadła do kilkunastu stopni) i zrobiło się naprawdę bardzo nie wakacyjnie. 
Nie miałam innego wyjścia jak dostosować się do panujących warunków i  wyciągnąć z szafy cieplejszą bluzkę, mojego ukochanego "szaraczka". Szaraczek jest moim przyjacielem od kilku dobrych lat i jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Wygodny a jednocześnie ciut elegancki sprawdza się w każdej okazji, ponadto jest bardzo pozytywnie nastawiony do nowych znajomości i ceni sobie towarzystwo bardziej kolorowych kolegów. Zapoznałam go więc z czerwonymi spodniami i zielonkawą biżuterią, która nota bene jest prezentem od mojej drugiej przyjaciółki Asi :) 
Tak, tak też się zastanawiam jak tak tak wspaniałe i wyjątkowe osoby ze mną wytrzymują i do tego co rusz obdarowują jakimiś małymi cudami. Jedyna odpowiedź jaka mi przychodzi do głowy to fakt, iż przyjaciel to taki dziwny człowiek, który wszystko o Tobie wie, a mimo to bardzo Cię lubi :)
 szaraczek - nn
 spodnie - creme 
 buty - prezent od babci
torebka - prezent od mamy
biżuteria - prezent od Asi
 



 

36 komentarzy:

  1. Piękny szaraczek i fajne zestawienie ze spodniami i szpilkami.
    Jak już nie nauczę w szpilkach chodzić to sobie podobne kupię:)
    U nas również dziś chłodniej.
    Przytulam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzenie na szpilkach to naprawdę nie jest aż takie trudna sztuka jakby się mogło wydawać, a te moje są wyjątkowo niskie i naprawdę bardzo bardzo wygodne.

      Usuń
  2. Pieknie...super połączenie:) Szpilki u mnie tylko na specjalne okazje , tak na co dzień to na koturnach śmigam...
    U nas też chłodnij ..co chwila pada ...do du...ta pogoda kiedy bedzie ciepło? Jak dzieci pójdą do szkoły....mój już ma nude , już brak mi pomysłów na rozrywki!!!!
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  3. po tytule myślałam że będzie naprawdę szaro, a tu niespodzianka, ja bym powiedziała że jest kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cała na szaro to chyba bym usnęła już patrząc na siebie w lustrze, kolor musi być :)

      Usuń
  4. Ale kolorowy ten szaraczek ;)ladnie wygladasz. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. przychylam się do powyższej opinii - bardzo kolorowy ten szaraczek :-) fajne zestawienie :-) u mnie niestety też chłodno, żeby nie powiedzieć zimno :-( nawet Chłop dziś rano zaniepokojony dzwonił, żebym się cieplej ubrała :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. wcale nie szaro, a ładnie i kolorowo :) a myślę, że Twoja definicja przyjaciela jest strzałem w 10-tkę :) coś w tym jest...

    OdpowiedzUsuń
  7. "Moje" ukochane czerwone szpilki! Po prostu uwielbiam jak je zakładasz :) Połączenie szarości i czerwieni zawsze mi się bardzo podobało, to takie mocne podkreślenie elegancji i klasyki! A co do prezencików - tak właśnie Ci przyjaciele mają, że uwielbiają sprawiać sobie radość a ja się zawsze bardzo cieszę jak widzę Twój uśmiech :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No butki pewnie mają tyle lat co ja... albo i jeszcze wiecej i jak widać nieźle się trzymają. Do tego są tak mega wygodne, że nie jedne trapki mogłby się schować - też je uwielbiam !!!

      Usuń
  8. Przyznam, że mimo braku wakacyjnej pogody, na tych zdjęciach i tak promieniejesz jak w pełnym słońcu ;) Podoba mi się, że Twój strój jest kolorowy - może rozpędzi szare chmury, które zgromadziły się nad Polską? ;) Świetny color blocking Ci wyszedł :D

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa stylizacja z małą czarną w tropikalnym wydaniu (; Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję za miłe słowa, też uważam, że kolorem czasem można zdziałać cuda !

      Usuń
  9. bardzo spymatyczna stylizacja:) wszystkie szczegóły dograne :)

    Jestem bardzo chętna na spotkanie trójmiejskich blogerek, ale przyznaję, że niestety nikogo nie znam :/
    Moja koleżanka www.fashiondoll.pl jest dość popularną blogerką z Gdyni i bierze udział w różnych modowych spotkaniach, myślę, że ona zna więcej dziewczyn z naszej okolicy;)

    Pozdarwiam serdecznie,

    U mnie dziś także stylizacja na chłodne lato będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lada moment wyjeżdzam na wakacje ale po powrocie trzeba bedzie pomyśleć nad tematem głębiej i zastanowić się nad wspólną kawą :)

      Usuń
  10. super zestawienie i wspaniałe zdjęcia!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wygląda czerwień z szarym, chyba też muszę spróbować takiego połączenia

    OdpowiedzUsuń
  12. też lubię szaraczki! a najbardziej za to, że do wszystkiego pasują:D fajną kompozycję stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubie ale nie sądziłam, że natchnie mnie aby ubierać coś takiego latem ...

      Usuń
  13. Pierwsze zdjęcie rewelacyjne! Lubię połączenie szrego z czerwonym :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki dziewczyny za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł na prowadzenie bloga ;) zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szaraczek jest super i świetnie prezentuje się w zestawieniu z mocną czerwienią :) zakochałam się w butach, ostatnio mam manię na punkcie szpilek z trójkątnymi czubkami!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka moze szara ale bardzo fajny fason nie dziwie sie, ze gosci u ciebie w szafie juz przez pare lat. Podoba mi sie tez bardzo ta czerwien, ktora ozywila stroj a wszystko razem wyglada gustownie i wyjsciowo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie ;)

    Pozdrawiam, i zapraszam na konkurs organizowany na moim blogu ;) Do wygrania bransoletka z własnym imieniem ! http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest taki slogan...ale naprawdę wyglądasz ślicznie! słodko,z klasą!
    prezent od babci-extra,ma babcia gust :))
    podobają mi się perełki z kokardką,tez oryginalny pomysł :)
    życzę Ci miłego czasu z córcią,fajnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne zestawienie kolorów szarość i czerwień. Bardzo twarzowo wyglądasz w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi sie podoba pierwsza fotka
    swietnie wygladasz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czerwone spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szary i czerwony to dobre połączenie!

    OdpowiedzUsuń