niedziela, 15 lipca 2012

Tunika

Tunikę dostałam zaledwie kilka dni temu od mojej przyjaciółki, podobnie jak błękitne dodatki ( z wisiorka zrobiłam bransoletkę :p). Jest tak piękna, że nie mogłam wytrzymać aby ją ubrać na siebie i przy okazji Wam pokazać. Delikatny, jakby jedwabny materiał muska ciało przy każdym ruchu, nadrukowane kwiaty subtelnie połyskują w słońcu, do tego te cekinowe wykończenie. To zdecydowanie będzie mój ukochany ciuch tych wakacji. Majeczko dziękuję raz jeszcze !
Z racji tego, że temperatury nie rozpieszczają wybierając tak zwiewną górę musiałam ubrać "cieplejszy" dół ale jestem pewna, że owe mgiełkowe cudo będzie pięknie prezentowało się i z krótkimi szortami. 
tunika, biżuteria - prezent
spodnie - Cubus
buty - ideal ( Allegro)
torba - sh






29 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w tych kolorach, poprostu wyglądasz bajecznie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie, cieszę się,że trafiłam:)
    Fajny pomysł z bransoletką:)
    Ślicznie wyglądasz w tych kolorkach, mam nadzieję,że się ociepli i będziesz mogła krótszy dół założyć.
    Przytulam mocno i ogromnie sie cieszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majuś tunika jest cudna jak zresztą widać :) masz wspaniały gust i najcudowniejsze serducho, że chciałaś mi taką śliczność sprezentować :)

      Usuń
  3. śliczności!!
    to stylizacja wprost dla Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj sliczne kolorki ..bardzo ładnie Ci niebieskim:)
    Magdo już wiem że Cie troszkę nie będzie to spokojnie list będę pisać , będzie długi ..wysle go w następny poniedziałek , musimy się wymienić numerami tel tak bedzie łatwiej :)
    Ściskam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne spodnie ! Bardzo ładnie Ci w nich !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor spodni jest świetny:) A tunika idealnie do Ciebie pasuje!
    Cały zestaw jest tak wakacyjny, że aż zamarzyłam o pięknej plaży :)

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tą plażą to tak średnio teraz bo nawet piasek tak mokry i zimny, że boso chodzić się nie da....

      Usuń
  7. a mi podobają się najbardziej spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaale ladnie:)pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. super ta tunika, zakochałam się w połączeniu z miętowymi spodniami :) bardzo fajny, pastelowy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna tunika i piękny prezent! Rzeczywiście bardzo Ci do twarzy w tym kolorku Madziu i razem z tymi spodenkami tworzy bardzo stylowy zestaw :) Dla mnie zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Asiulku :) chciałam ją połączyć z białymi szortami i ... cudnymi japoneczkami od ciebie ale muszę póki co czekać na lepszą pogodę

      Usuń
    2. No pogoda niestety nie japonkowa :( ale niech czekają na swój debiut :)

      Usuń
  12. Bardzo dziekuje Madziu :)
    Tunika jest piekna i mozna z nia poszalec w zestawach . Swietna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  13. To dopiero miły prezent! A jaki ładny :) Bardzo fajnie połączyłaś tę tunikę z miętowymi spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ekstra wyglądasz!!! śliczna tunika:) i taka fajna mieszanka...górą jak dziewczynka - słodka buzia i bluzeczka...dołem seksi - szpile i rurki:D super mix!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Tunika śliczna, ale spodnie mnie urzekły - śnię o takich po nocach ;d Przy takiej figurze powinnaś cały czas eksponować nogi! Istna rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądam zdjęcia nastolatki, pytanie gdzie Matka? :))
    Przyjemny dla oka zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No obecnie słomiana (dzieci na wyjazdach) to może nie widać tak na pierwszy rzut oka ???

      Usuń
  17. Świetne spodnie ! Ładny, letni zestaw ;)
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ale to tylko w tych spodniach ;p normalnie nie są takie fajne !

      Usuń
  19. Świetnie tutaj wyglądasz:) śliczny secik:)piękne kolorki, bardzo Ci pasuje taki look:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, super zdjecia i genialne spodnie *-* sa sliczne i super na Tobie leza :)
    obserwujemy? ---> http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śweietne zdjęcia !!

    Zapraszamy do Nas na konkurs + nowa notka

    www.oneloveonedna.com

    XOXO

    OdpowiedzUsuń