poniedziałek, 30 lipca 2012

Zakratowana

Spokojnie nie zamknięto mnie w żadnym areszcie lub innym podobnym przybytku wymiaru sprawiedliwości jak mógłby mylnie sugerować tytuł. Nie powróciłam również do koloru jasnego blond na moich pasmach jak mogłyby mylnie sugerować zdjęcie. 
Wszystko jest po staremu z tymi oto zdjęciami na czele :) 
Foty robione przez nastolatkę, jeszcze przed jej wyjazdem czyli biorąc pod uwagę, że jutro już wraca będzie spokojnie z 3,5 tyg. temu. Przecież mówię, że po staremu.
Kraciasta spódnica już się pojawiła na blogu jakiś miesiąc temu. Nie umiem jednak jeszcze zrobić takiego magicznego czary- mary, aby po kliknięciu na słowo TU otwierał się poprzedni, właściwy dla tematu  post - czy ktoś chciałaby mi pomóc i oświecić jak się takie cuda czyni ? Będę dozgonnie wdzięczna za wszelka pomoc, porady, wskazówki...
Dziś krótko, bo przede mną wielkie przewracanie wszelkich szaf do góry nogami (tzn. ich zawartości a nie samych mebli :) gdyż do postury Pudziana jeszcze mi trochę brakuje) i robienie totalnego chaosu w mieszkaniu innymi słowy - pakowanie !
spódnica - H&M (sh)
koszula - Reserved
buty, torebka, pasek, okulary - nn










19 komentarzy:

  1. Pięknie :)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądnij na maila :-) Pomoc przyszła :-P

    A spódniczka jest bardzo fajna...zresztą jak cały zestaw :-)

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z całego całego serca dziekuję za pomoc ;P wielki uścik i buziak !

      Usuń
  3. Spódniczka czadowa,ale jak mnie wzrok nie myli butki również w kratkę:)
    Ślicznie wyglądasz,a zwłaszcza mi się podoba fryzurka,taka rozważna i romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódnica, genialnie skrojona.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy look, spódnica naprawdę świetna:)
    dzięki za odwiedziny:)co do linków to widzę, że powyżej koleżanka wysłała Ci meila, więc jakbyś dalej miała wątpliwości to daj znać:)


    P.S Twoja córa to szczęściara, że ma taką kochającą ale i szaloną mamę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam nadzieję, że nastolatka myśli podobnie :p

      Usuń
  6. Hello! I like your blog! Im following you now, if you like my blog follow me back please.

    XoXo

    www.shoesandbasics.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestawik, ładnie ci w czerwonym!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Tobie we wszystkim slicznie.....ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka w stylu lat 60, który uwielbiam! A kolor czerwony fajnie z nią kontrastuje. Fajny zestaw i czerwony to zdecydowanie Twój kolor Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta spódnica, sama bym taka nie pogardziła :P

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tę spódniczkę i buty, świetny kontrast z czerwienią, podoba mi się ten zestaw :) z linkiem już chciałam tłumaczyć, ale widzę, że uprzedziły mnie koleżanki powyżej... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam taka kratę:) idealnie pasuje do czerwieni i do Twojej figury:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń