środa, 22 sierpnia 2012

Biała w owsiance ....

Wszystkie szafiarki mają zdjęcia w zbożu - mam i ja ;p
Koniec lata, żniwa w pełni, w związku z tym nie udało mi się załapać na sesję z wysokiej, ślicznej pszenicy. Żyto również ścięte, nie uchowało się nawet jedno małe źdźbło... Jakby tego było mało, nawet wielkie bale żętego zboża zabrano z pola nim wpadłam na oryginalny pomysł sfotografowania się z nimi. 
Nie zostało mi nic innego jak wejść w szkodę rolnikowi i powyginać się w trochę w owsie :)

Jako dziecko stanu wojennego wychowana głównie na owsiance mam do tej rośliny wielki sentyment. Pewnie młodsze blogerki może dziwić fakt, iż takie amerykańskie wynalazki jak Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Cookie Crisp, Cheerios brzdącom lat 80- tych nie były w ogóle znane. Maluch w trudnych czasach komuny na śniadanie do wyboru miał mleczną z makaronem (lub opcjonalnie z ryżem), kaszę manną lub właśnie płatki owsiane. Chłodna owsianka z  owocami to do dziś jedno z moich ulubionych dań.
Prezentowana zaś sukienka to z kolei jedna z moich ulubionych rzeczy na upalne, letnie dni. Jasna, cienka, krótka, przewiewna jest idealnym strojem gdy temperatura w cieniu sięga 30 stopni co miało miejsce w ostatnią niedzielę ...
sukienka - Reporter
naszyjnik - prezent od nastolatki
buty - New Look (sh)











32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. to nie zostaje nic innego jak wyjechać gdzieś za miasto i nadrobić zaległości - zdjęcia w zbożu to "masthew" tego sezonu ;p

      Usuń
  2. tez mam zdjecia w zbozu, ale na razie nie moge ich pobrac z poczty:)
    znakomite sa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    U mnie do wygrania dowolna bransoletka :)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-bizuterianka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. super miejsce do zdjęć ! :)
    zapraszam na mój konkurs ze świetną nagrodą -->
    http://amadellaa.blogspot.com/2012/08/konkurs-bizuterianka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. No sesja po prostu jak wyjęta z magazynu mody! Sceneria oczywiście malownicza, a modelka - spełnienie marzeń każdego fotografa :) Pięknie Ci w tej białej sukieneczce Madziu, a najbardziej podoba mi się fotka ukazująca naszyjnik ;) Ojjjj znów muszę iść po szklankę wody ;) Boskie zdjęcia i wyjątkowa sesja! Rewelacja bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. warto było pougniatać rolnikowi te zboże :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. seksowna mama !
    super sesja

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjęcia:) miałam takie zrobić,ale mi nie wyszło.

    Zapraszam do mnie na KONKURS:) do wygrania dowolna para butów;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chooolercia! Zawsze i od zawsze chciałam mieć zdjęcia w zbożu! I jeszcze takie mi się nie udały. Pięknie wyglądasz buszując w tym zbożu. śliczna Ty i śliczne krajobrazy wokół. Jakbyś nie miała co zrobić z piersiami i już bys się totalnie nimi znudziła to oddaj mi, proszę! Ja ich chyba w ogóle nie posiadam, rozmiar zero się kłania. :D

    Jeżeli chodzi o mój top to nawet była taka bluzeczka z ramiączkami, ale wolę ją bez, dlatego ładnie je schowałam, nie tylko do zdjęć, ale również normalnie wolę taką wersję - bez ramiączek. :) Twoje podręcznikowe "must have" musi być koniecznie wypełnione! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nic straconego, owies jeszcze na polach, za to miałaś świetne zdjęcia w kukurydzy ;p
      No i teraz pytanie na jakim jeszcze polu warto by się obfotorgafować - buraki, zimniaki ?? wiem z dyniami !

      Usuń
  10. ha ha ja nie mam zdjęć w zbożu, a mam pole pod nosem ale tak się uświadomiłam rolniczo, że nie depcze he he a tak poważnie alergie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie sukieneczki, biała, delikatna, subtelna, niewinna, a jak się ją założy, to kipi seksem! Pięknie, pięknie Madziu wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka,zwiewna i bardzo kobieca,a naszyjnik przecudowny:)
    I widzę klapeczki:D
    Ja też nie mam zdjęć w zbozu,choć mam fajne wspomnienia, jak byłam nastolatką :P
    Buziaczki ślicznotko

    OdpowiedzUsuń
  13. Maju to nie klapki tylko sandałki - klapki bym w tym zbożu pogubiła ;p grzęsko tam dość było ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Maju..sliczna jak zawsze..nastolatka!!!! A Ty masz dwójkę cudownych dzieci i taka figura.....szok...!!!!!ŚCISKAM CIE MOCNO!!!!!MOCNOOOOOOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW !!! Zachwytom nie ma końca !!! Fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta sukienusia!!! Kurczę, chyba poszukam swojej... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj szukaj pewnie w tej Twojej cudownej piwnicy nie takie skarby się kryją :)

      Usuń
  17. love it,follow you,hope you can follow me back :D

    http://fashionandthecity-ilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. rusałka zbożowa:D jakiś nowy motylek nam się pojawił tego lata;) prześlicznie wyglądasz! do dań mlecznych z dawnych lat dorzucę jeszcze zacierkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zacierka i lane kluseczki - zapomniałam !!! No to zrobiła się z tego cąłkiem pokażna karta śniadaniowych specjałów.

      Usuń
  19. Sukienka idealna do takiej sesji!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna kobieta,w białej,letniej sukience pląsająca w zbożu...widok,tego lata,wart zapamiętania:)
    wyglądasz pięknie i odnoszę wrażenie,że jesteś niesamowicie pozytywną,otwartą i ciepłą kobietą,naprawdę miło mi się Ciebie odwiedza:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pieknie, seksownie wygladasz w tym zbożu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam "zdjęcia w zbożu" :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń