poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Nad jeziorem ...

Lato dobiega końca a ja ze smutkiem zdałam sobie sprawę, że dopiero trzeci raz założyłam tą piękną koszulę na siebie, podobnie zresztą jak kostium pod spodem .... Koszulę kupiłam podczas zimowych miesięcy z zamiarem noszenia jej jako lekkiego nakrycia podczas kąpieli słonecznych i okrycia po kąpielach wodnych - jednych i drugich miałam w czasie tych wakacji jak na lekarstwo.
Efekt tego taki, że dopiero dziś przedstawiam Wam to kolorowe, letnie cudo.
Podczas naszego weekendowego pobytu nad jeziorem poprosiłam połóweczkę o kilka zdjęć... Połówka chyba wskutek panujących wręcz tropikalnych upałów poczuła nagle sile powołanie do uwiecznienia mnie i w koszuli i bez... 
Owe kilka zdjęć przerodziło się w całą mega sesję, której efektów w większej części nie mogę tutaj zamieścić ;p
Dobrze, że na zdjęcia zdecydowaliśmy się wczesnym rankiem, dzięki temu tylko we w dwoje, bez skrępowania mogliśmy pobawić się w fotografa i modelkę.... Nie wiem kto miał więcej frajdy... 
Zdjęć sporo ale muszę przyznać, że ciężko było wybrać te najlepsze. W moim facecie drzemie chyba ukryty talent ?!
Oto fragment naszej zabawy ... ;)
koszula - Promod (sh)
spodenki - nn (sh)
kostium - F&F













32 komentarze:

  1. Ekstra zdjęcia, faktycznie facet marnuje swój talent:)
    Piękny strój kąpielowy,mam podobny odcień,ale się nie mogę w niego zmieścić.
    Świetna koszulka i pasuje bardzo do stroju:)
    To widzę,że wypad udany:)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zaszalałaś, a mąż pewnie szczęśliwy :)
    Ale za to piękne zdjęcia, piękny strój i koszulka, ale najpiękniejsze Towje ciało!
    Ładna laseczka z Ciebie, jak Ty to zrobiłaś że dwoje dzieci urodziłaś, a wciąż piękna pozostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, fiu, świetne zdjęcia pozazdrościć figury!
    To miło,że mąż chętnie robi zdjęcia i sprawia mu to przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia super - świetną masz figurę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty masz figurę !!!!! Zdjęcia są piękne , niby rozbierane : ) a nie wulgarne - super ! Widzę że zaczyna się robic gorąco : )

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj oj oj, chyba muszę iść po szklankę z zimną wodą - tylko nie wiem czy do wypicia, czy do wylania na siebie celem ochłodzenia ;) Sesja piękna, seksowna i zmysłowa, z klasą i smakiem. Zdjęcia aż kipią miłością i od razu widać, że połówka nie dość że ma talent, to jeszcze kocha do szaleństwa! A co do stylizacji - śliczna bluzeczka, dodaje uroku i wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na nogach śliczne, kwiatowe japonki tylko, że jakoś nie było widać, ale myślę, że będą miały swoje 5 minut bo są mega wygodne :)

      Usuń
  8. A ja się chciałam zapytać, gdzie są te zakompleksione grube nogi co nie mogą nosić lnianych spodni?:) (czytałam u Grażyny)Pozazdrościć figury można jedynie i podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. młodo urodziłaś syna. wpadka? :)
    a co do zdj. piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ skąd od wczesnych lat młodzieńczych planowałam być młodą mamą, stąd i córkę urodziłam równie młodo ;p

      Usuń
  10. zazdrosze odwagi :] zdjęcia są bardzo ładne, a ty ja zwykle pięknie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. łał, jak seksownie :)
    Ty w ogóle nie wyglądasz na dwójkę dzieci..... figura boska, zdjęcia przeeeeepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra mogę napisać, że mam trójkę.. bo mój facet to czasem takie trzecie, kochane dziecko ;p

      Usuń
    2. Haha,faceci chyba czasem tak mają:D

      Usuń
  12. Witaj...wow ale nogi co za figura.....kochana tylko pozazrościć..zdjęcia super....ma sie to oko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana, jeszcze od Ciebie chryzantemą nie trąci, możesz poszaleć z wyglądem i ubiorem (choc ja tam utrzymuję, że nawet jak będę stara i pomarszczona, to dopiero będę szalała z wyglądem! :D) i bez wykrętów, że nie masz 15 lat mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaale foty,niezle,niezle :)bardzo fajnie.Ladnie Ci w wyprostowanych wloskach. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Faaajne zdjęcia. Bardzo dobrze się prezentujesz.Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. o maj gad...zdjęcia fantastyczne, a Ty na nich wyglądasz jak zawodowa modelka!!! do tego jaka zgrabna!!! wcala się nie dziwię, że mąż Cię tak uwieczniał:D przepięknie wyglądasz...jakoś umknęła mi koszula pod koniec oglądania...zapomniałam jak wygląda...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna bluzka, ma niesamowity kolor.

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  19. super bluzka, świetny kolor kostiumu i super zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia jak na bloga zbyt odważne, takie lepiej zostawiać dla siebie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to tylko kostium ;p czyli jak by nie było ciuch ... w takim paradowałam nad jeziorem, po plaży, w aquaparku i nie wzbudzałam jakoś większej sensacji, więc chyba aż tak źle nie jest ??

      Usuń
  21. widzę lato w pełni:):) i ta figura wzdycham moja od tego roku już taka idealna nie jest eh:) właśnie się zastanawiałam czy tą sukienkę wrzucić na allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekna koszula,swietne wakacyjne foty

    OdpowiedzUsuń
  23. no, muszę przyznać, że zdjęcia naprawdę dobre :) a koszula jest super, ma cudowny wzór, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia! i jaką ty masz fenomenalną figurę! zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję dziewczyny za miłe słowa a figura nie taka idealna to fotogram ma talent ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana już miałam pisać że masz cudowną koszulą (chętnie bym ją skradła :) ) ... ale patrzę dalej ... i normalnie mi szczena opadła!!!! Kobieto jakie Ty masz ciało??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D W ogóle zdjęcie gdzie stoisz w mokrej koszuli i tylko dolnej części bikini.......... rozwala system!!!
    Pięknie , odważnie ..... SUPER!!! Normalnie napatrzeć się nie mogę!!! :)))

    OdpowiedzUsuń