piątek, 24 sierpnia 2012

Piątkowy luz

Uwielbiam piątkowe popołudnia, gdy pakując do koperty ostatnie pismo procesowe wiem, że przez cały weekend nie będę musiała myśleć o artykułach, paragrafach, sprzeciwach czy zobowiązaniach . Wyłączając komputer przychodzi ta wspaniała myśl, że oto przez najbliższe dwa dni mojej głowy nie będą zaprzątać  żadne prawne problemy ... jednym słowem wychodzę z pracy i rozpływam się w tym rozkosznym, przyjemnym, iście sielskim piątkowym luzie...

Kwiatowa tunika pojawiła się już na blogu TUTAJ jako bluzka. Tym razem  pozwoliłam jej żyć własnym życiem niczym nie ujarzmiając zwiewnej natury bluzki marki "eteryczna mgła" :)
W końcu każdy zasługuje na piątkowy luz ....

tunika, marynarka - sh
spodnie, baleriny - nn
torebka, szminka, biżuteria - prezent








26 komentarzy:

  1. Pięknie,zwiewnie i kobieco.
    Masz rację, wystawiając buzię do słońca,bo to czyste endorfiny(pomijając szkodliwe promieniowanie).
    Ja mam wakacje przez duże W,ale dopiero siadłam na chwilkę na ... cały dzień w ruchu,też bym się tak poprzeciągała,bo już zmęczona jestem.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. piatek to ja uwielbiam...a w tym tygodniu mi umknął,bo od środy jestem na urlopie :)
    ale bosko!
    uwielbiam połączenie różu z żółtym

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj przydałby się taki popołudniowy relaks...
    przecudną masz marynarkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie jest mega! Cudownie:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam relaks, odpoczynek, luz i piękna piątkowa stylizacja :) Śliczna bluzeczka! Miłego weekendu Kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta tuniika jest bardzo ładna, mimo że w kwiatki bardzo delikatna i zwiewna :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest super, świetne połączenie! Marynarka ma zjawiskowy kolor :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń
  11. doskonale Cię rozumiem, ja też w piątek pod koniec pracy z ulgą wyłączam komputer, wyloguję się z służbowego telefonu i myślę "koniec, namolnych klientów, zadających głupie pytania, koniec tłumaczenia, co oznacza dany artykuł" itp. itd. :D ale dziś rano się prawie zerwałam z łóżka z myślą "o nie, która godzina?! zaspałam do pracy!!!" :D a po chwili sobie przypomniałam, że przecież jest sobota i położyłam się dalej spać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :p też tak parę razy miałam, że w weekend , skoro świt chciałam lecieć do pracy, szczególnie po ciężkim tygodniu w pracy !

      Usuń
  12. This is so cool dear,unique and stylish! I love your posts,check out my new!

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu, piątkowy luz też uwielbiałam jak chodziłam do pracy, teraz na urlopie wychowawczym każdy dzień jest dla mnie taki sam:)
    Twoja delikatna bluzeczka w kolorze różu z tą marynarką żółtą wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie lużne zestawy! grunt, to wygoda...im jestem starsza, tym bardziej na nią stawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie też czasem lubię odetchnąć od biurowego stylu i ubrać coś co nie krępuje a współgra z Twoim ciałem :)

      Usuń
  15. Trochę Starsze Dziewczyny łączcie się! Masz świetny tytuł bloga i jego zawartość do mnie przemawia. Z wielką przyjemnośćią składam rewizytę i zostaję na dłużej! Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj fajniutko wyglądasz...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzeczka świetna, ale żakiet też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka ma fantastyczny kolor ! Zazdroszczę słoneczka i ....cery - piękna , zadbana , promienna . Ja żeby mieć choć trochę podobną musze się ostro nawyginać .

    OdpowiedzUsuń
  19. suuper zdjecia;)

    zapraszam do mnie na KONKURS:) do wygrania dowolna para butów;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tu slicznie, jeszcze barwy lata w pełni>>> Zycze wytrwałości na kolejnym roku studiów, a co studiujes jeśli moge zapytać ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy wpis. Cudne zdjęcia.

    Weź udział w Naszym Konkursie i Wygraj Iphone 6s Plus: http://o9d.pl/hiwd

    OdpowiedzUsuń