środa, 15 sierpnia 2012

Wakacyjne pasiaki

Spódnica długo, bardzo długo czekała na swoją premierę, bo albo pogoda nie dopisywała, albo nie miałam odpowiednich butów, albo nastrój na kolorowe pasiaki jakoś nie dopisywał. 
Czasem tak mam, że nie wiadomo tak naprawdę co musi się zadziać abym daną rzecz na siebie włożyła.
W końcu jednak zrobiło się cieplej. Po prawie miesiącu poszukiwań udało mi się również nabyć tak samo kolorowe sandałki - rzymianki. W związku z tym jak każdej chyba kobiecie po udanych zakupach nastrój również się znacznie się poprawił. Wskoczyłam w owe kolorowe, krótkie i mocno pasiaste coś i pojechałam do rodzicielki. Owa rodzicielka jak się niebawem przekonacie jest obecnie moimi prawymi rękami ( ja mam dwie lewe) jeśli chodzi o wszelkie "DIY" lub jak pisze Paulina z Simple Chill - "Zrób to sama" ;p , choć w moim przypadku jest to "zrób to mama - proszę " :p
Zdjęcia robione w Sopocie tym razem przez mojego syna .... hmmm......cóż......  jedyne co mogę powiedzieć ..... gra na gitarze idzie mu znacznie lepiej ;p
spódnica - Allegro
bluzka - next (sh)
buty - nn (sklep w centrum Gdyni)
okulary, torebka - prezent od rodzicielki
biżuteria - vintage










27 komentarzy:

  1. piękna spódniczka <3


    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wesoło i kolorowo:)
    Poznałam rękę młodego po...butach :D haha
    Fajna spódnica i super butki,wygladają jakby były w komplecie:)
    Buźka ślicznotko,a o co prosiłaś tym razem rodzicielkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej dziękuję za miłe słowa.
      Mamusia walczy z nowymi nabytkami z sh, które nie do końca pasują rozmiarowo i długościowo ale były na tle śliczne, że musiałam je zakupić mimo to.

      Usuń
  3. spódnica ma słodkie kolorki :)
    rękawki : wystarczy rozciąć rękaw koszuli aż do szwu na ramieniu i związać na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna spódnica, paseczki śliczne i butki dopełniają całość :) A fotki Młodego całkiem całkiem :) Jak na faceta na sprawne oko :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. haha...no ,miewałaś już lepsze ujęcia,ale nie dobijaj syna.Mam to samo w domu,jak robi mi córka,to zawsze powie,wciągnij brzuch,nie garb się,popraw pasek....a inaczej-no cóż...
    fajnie kolorowo-wakacyjnie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała spódnica! Bardzo radośnie i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, miło zobaczyć znajome kąty;)
    Pozdrawiam,
    SopociAnka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam więc serdecznie rodowitą Sopociankę :)

      Usuń
  8. Ładna spódniczka :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też pewnie biadoliłam na pogodę, z pewnością, ale wole się z tego śmiać, niż lamentować dalej! :) Często tłumaczę sobie, że to nie narzekanie, a stwierdzanie faktów i takie stwierdzenia faktów widzę u Ciebie w poście w opowieści o premierze sukienki! :) Uwielbiam paseczki, jeszcze takie świetne kolorowe, wyglądasz bardzo pozytywnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. zrób to mama proszę hi hi:):):) spódnica miała na co czekać z tymi sandałkami jest super kolorowo:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładnie dziewczęco i kolorowo, wyglądasz jak nastolatka, pasuje Ci ten styl nastolatki!
    Moja córa rok już uczy się gry na gitarze, od września znów na lekcje, powodzenia dla syna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Olu, że duchowo dużo jeszcze we mnie nastolatki i lubię takie kolorowe, bardziej młodzieżowe zestawy. Niestety praca często mnie ogranicza w tym zakresie, no ale o tym wiesz lepiej niż ja :)

      Usuń
  12. uwielbiam pasiaki:))pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze mało widać te miejsca ale pierwsze zdjęcia to chyba park przy Grand Hotel , reszta to chyba droga do Opery Leśnej , ale pewności nie mam : ))) Ależ ja Ci tego zazdroszczę dziewczyno !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zdjęcia robione przy Urzędzie Miasta w Sopocie przy ul. Kościuszki, kojarzysz ?
      A ta zazdrość to z jakiego powodu ?

      Usuń
  14. Ale idealnie dobrałaś buty do tej spódniczki! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi dear :) you have such a great blog hun! what do you think of following each other on GFC? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    P.S:JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorowo i pozytywnie! to lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję wszystkim za miłe słowa i komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  18. jeju jaki ślicznie - tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń