środa, 12 września 2012

Weselnie

Dziś obiecana już wcześniej prezentacja sukienki. Perypetii związanych z owym ciuchem łaskawie Wam oszczędzę. Powiem tylko tyle, że do dnia przed weselem nie wiedziałam czy ją na siebie ubiorę ...
Bolerko zakupiłam za śmieszne pieniądze, kwotę 4,90 zł  na Allegro - sprawdziło się idealnie, gdyż mimo słońca okropny wiatr z nad morza przeszywał do szpiku kości, co widać zresztą po mojej minie, gdy musiałam owe futro na chwilę ściągnąć.
Zdjęcia robione na szybko przy aucie, gdyż to nim, mimo, iż panną młodą nie byłam zajechałam pod kościół ;p 
Na jednej z fotek widać mistrza drugiego planu - moją nastolatkę, która pełniła bardzo ważną rolę druhny, ale o niej i jej kreacji jutro.

sukienka - Pretty Girl
bolerko, torebka - nn ( Allegro)
buty - Ideal
biżuteria- Avon seria Eldorado





23 komentarze:

  1. Jakie śliczne buty! Bolerko na 5 zł.?? szok :)
    A mistrzyni drugiego planu bomba - zauważyłam nawet zanim przeczytałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne - cena bolerka - bajka, jak szukałam do ślubu (kremowe) to wszytsko powyżej 100zł, Wogóle wyglądasz bardzo młodo i bardzo ładnie, na miejscu twojego męża nie spuszczałabym z ciebie wzroku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. szukałam mistrza drugiego planu za samochodem a tu w;) hi hi różowo na słodko::):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj slicznie wyglądałaś ..bolerko super cena fantasyczna..pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ehhh co to był za ślub ;))) Piękna kreacja Madziu ale oczywiście to Dusia grała pierwsze skrzypce w swojej sukni, więc czekamy niecierpliwie na Jej wpis ;))) Jeszcze raz dziękujemy bardzo, że z Nami byliście :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Dusia i Thomas wyglądali jak z obrazka ;p taka mini wersja Was ...

      Usuń
  6. Sukienka jest prześliczna! Futerko już nie bardzo mi się podoba, chociaż pasowało do całości idealnie. Masz rewelacyjną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko, kobieco, seksownie, z bolerkiem - bardzo oryginalnie, buty tez mi wpadły mocno w oko!

    OdpowiedzUsuń
  8. JAk nastolatka i nie poznałam Cię!
    Sukienka słodka, ale nia za słodka dla Ciebie, delikatna, kolor łagodny, cudowny, cudowna jesteś w niej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku Olu dzięki za miłe słowa ;) buziaki

      Usuń
  9. mina bez futerka faktycznie wskazuje,że byłaś do niego bardzo przywiązana :))
    sukienusia śliczna,kolorystycznie extra! lubię tak słodko i kobieco

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak piszesz ,że u Was tak chłodno było to mi się wierzyć nie chce... u Nas tak pięknie byłooooooooo :( Dzisiaj się skończyło :(
    Futerko chętnie bym Ci skradła ... kolorki idealne dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dusia super minki robiła :D
    A Ty ślicznie wyglądasz, tylko zimno faktycznie,bo gęsią skórkę masz.
    Czasem można naprawdę śliczne i tanie rzeczy wypatrzeć :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Madziu:) Fajnie Cię znów zobaczyć i to w weselnym wydaniu:) ślicznie wyglądałaś, w ogóle mam wrażenie że wyglądasz coraz ładniej;)
    Pozdrawiam serdecznie
    i dziękuję jak zawsze za rzeczowy komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie się prezentowałaś;)

    POzdrawiam serdecznie;):) u mnie KONKURS;)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama wyglądasz jak nastolatka :) Naprawdę! Gorąca mamuśka z Ciebie! A córa- mistrz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka przepiekna a kolor odbil opalenizne :). Udalo ci sie z tym bolerkiem za grosiki swietny zakup. Mam nadzieje, ze swietnie sie bawilas.

    OdpowiedzUsuń
  16. przegapiłabym kreację! śliczny kolor sukienki,a futerko rzeczywiście Ci się trafiło! wyglądałaś bardzo ponętnie i zgrabnie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajowo, ale zdjęcie z Córą w aucie - THE BEST!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziu, co z Tobą??? Cóż to za przestój?? :(

    OdpowiedzUsuń